سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح استعدادیابی در جودو بررسی شد

امروز در نشستی که میان مسئولان فدراسیون و هیئت جودو تهران و مدیرکل دفتر استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، طرح استعدادیابی ورزش المپیکی جودو بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو و کوراش، در جلسه امروز رستگار؛ رئیس فدراسیون درخصوص وضعیت کنونی جودو ایران در سطح کشور، آسیا و جهان توضیحاتی ارائه دادند و ضمن نزدیک شمردن جودو ایران به کسب مدال المپیک، استعدادیابی و حمایت از این رشته را سبب رشد و اعتلای هرچه سریع‌تر این رشته المپیکی در سطح ایران و جهان دانستند.

سپس آقای وادی خیل؛ مدیرکل دفتر استعدادیابی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان به ایجاد چند شاخصه قهرمانی در طرح استعدادیابی اشاره نمود و گفت: باید فاکتورهایی اعم از پزشکی، مهارتی، روانی و آمادگی جسمانی برای گزینش جودوکاران تعریف شود که براساس آن فاکتورها ورزشکاران از سراسر کشور انتخاب شوند و روی افراد واجد شرایط سرمایه گذاری صورت پذیرد. وی ادامه داد با تکمیل طرح و ارائه آن به شورای استعدادیابی، طرح از نظر مالی و اعتباری مورد بررسی قرار گرفته و در نهایت از سوی وزارت مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

در این جلسه آقایان داوود و محمد بلوطی؛ سرپرست و دبیر هیئت جودو تهران، آقای میراسماعیلی؛ نائب رئیس و آقای درخشنده؛ دبیر فدراسیون نیز نقطه نظرات خود را بیان نمودند.

در پایان جلسه مقرر شد کمیته کارشناسی شامل یک نماینده از هر یک از ارگانهای فدراسیون، وزارت ورزش و جوانان، هیئت جودو تهران، کمیته تیم های ملی و اداره کل تربیت بدنی تشکیل شود تا در ابتدای سال 92 به جمع بندی نهایی طرح استعدادیابی در جودو برسند.

گفتنی است قرار بود این جلسه با حضور آقای نژاد فلاح؛ مدیرکل استان تهران برگزار شود که دقایقی قبل از شروع جلسه ضمن عذرخواهی اعلام نمودند بدلیل پاره ای مشکلات نمی توانند در جلسه حضور یابند./زر

برچسب ها: جودو ، نشست ، استعدادیابی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.