سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوروز 92 در شبکه آموزش؛

موضوع سبک زندگی الگوی اسلامی ایرانی در برنامه "مشق عشق"

برنامه نوروزی "مشق عشق" با حضور کارشناسان خبره به موضوع سبک زندگی خواهد پرداخت.

"مجید قره‌"گوزلو" تهیه‌کننده "مشق‌عشق" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: برنامه "مشق عشق" بر پایه عشق و چگونگی به وجود آمدن عشق است و در آن سعی شده با بازی ساده برای مخاطب پدیده عشق تجزیه و تحلیل شده تا به موضوع بهبود و تحکیم روابط خانواده و همچنین آسیب‌های رفتاری و چگونگی رویارویی با آنها پرداخته شود.
وی بیان کرد: در برنامه نوروزی سال 92 موضوعاتی را مبتنی بر سبک زندگی الگوی اسلامی ایرانی و ازدواج آسان به مخاطبان ارائه می دهیم.
وی در خصوص اینکه در این برنامه آیتم‌های جذاب و متنوعی در نظر گرفته شده افزود: گزارش‌های مردمی و نماهنگ‌های مختلف از خواننده‌های پاپ و سنتی کشورمان به سمع و نظر مخاطبان نوروزی خواهد رسید.
"قره‌گوزلو" با اشاره به اینکه به آیتم "ایین ازدواج" بعد از تعطیلات عید خوغاهیم پرداخت افزود: "انشای عشق" عنوان آیتم دیگری از برنامه "مشق عشق" بوده که پیرامون نامه‌های عاشقانه بین دو زوج به مدت دو دقیقه به همراه عکس،نریشن و گرافیک روی آنتن می‌رود.
وی خاطر نشان کرد: دکتر "لاله افتخاری" نماینده مجلس و "مهرنوش هدایتی" مشاور خانواده هر روز پیرامون موضوع سبک زندگی به گفت و گو خواهند پرداخت.
گفتنی است؛ این برنامه در ایم نوروز به مدت 60 دصقیقه با اجرای "مصطفی کربلایی" و "عطیه سادات میرزا‌جانی" روی آنتن شبکه آموزش می‌رود./ص
برچسب ها: نوروز ، شبکه ، آموزش ، مشق عشق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.