سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پس از یک سال جدایی از والیبال؛

کمالوند: یک ماه دیگر به اوج آمادگی می رسم/ در لیگ جهانی زنگ خطر حریفان هستیم

آرش کمالوند، دریافت کننده تیم ملی والیبال کشورمان به دلیل مصدومیت شدید از ناحیه زانو یک سال از حضور در میادین مسابقات والیبال دور بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، با وجود آنکه "آرش کمالوند" در مسابقات لیگ برتر سال 1391 حضور نداشت اما در لیست دعوت شدگان به اولین اردوی تدارکاتی تیم ملی که از سوی ولاسکو ارائه شده بود نام وی نیز وجود داشت.

آرش کمالوند دریافت کننده تیم ملی والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: برای رسیدن به شرایط مطلوب نیاز به تمرین بیشتر دارم، هم اکنون باز هم برنامه های فیزیوتراپی خود را زیر نظر دکتر کیهانی و دکتر نوروزی دنبال می کنم.

وی گفت:‌ ولاسکو به عنوان سرمربی تیم ملی از شرایط جسمانی و وضعیت مصدومیت من به طور کامل مطلع است، با توجه به این موضوع در طول این مرحله از اردو فشار جسمانی زیادی به من وارد نمی شود، با توجه به شرایطی که درام پیش بینی می کنم که تا یک ماه آینده به شرایط ایده آل و اوج آمادگی خود دست پیدا کنم.

وی تصریح کرد: برای رسیدن به وضعیت آرمانی زمان زیادی نیاز است که به طور قطع با تمرینات منسجم به آن دست پیدا خواهم کرد.
طبق برنامه تمرینی انجام شد و ما سه روز تمرین و یک روز استراحت داریم، من هم مانند دیگر دعوت شدگان به اردوی تیم ملی تمرینات کار با وزنه، بدنسازی و توپی را به خوبی انجام داده و دنبال می کنم.

کمالوند در پاسخ به این سئوال که پیش شما در خصوص مسابقات لیگ جهانی چیست؟ اظهار داشت: برخی از مسابقات لیگ جهانی قرار است در تهران برگزار شود شانس برد ما در این رقابت ها زیاد است چون از حق میزبانی برخوردار بوده و تماشاگران با حضور در سالن تیم ملی والیبال را برای رسیدن به پیروزی مقابل حریف کمک می کنند.

وی در خصوص بازی های بیرون از خانه هم گفت: با وجود آنکه برای اولین بار است در مسابقات لیگ جهانی شرکت می کنیم اما به طور قطع زنگ خطر جدی برای دیگر رقبا و حریفان خواهیم بود و آنها مقابل ما راحت نیستند.

کمالوند یادآور شد: با توجه به آنکه در مسابقات لیگ امسال حضور نداشتم رسیدن به مرحله ایده آل برای من کار بسیار سختی است اما از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.