سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

پروژه 134 واحدی فاز اول مسکن مهر قصرشیرین 98 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قصرشیرین گفت: پروژه 134 واحدی فاز اول مسکن مهر این شهرستان به مساحت 15 هزار متر مربع هم اکنون 98 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

محمدعلی بنی اشراف گفت: واحدهای این فاز بصورت دو طبقه ساخته شده و به هر دو نفر یک قطعه زمین اختصاص یافته بود که بدنبال تفاهم نامه میان بنیاد مسکن، بانک مسکن و سازنده به هر واحد 200 میلیون ریال تسهیلات بانکی نیز پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: هم اکنون فاز دوم طرح مسکن مهر این شهرستان در قالب طرح 300 واحدی نیز در زمینی به مساحت سه هکتار در حال ساخت است که اینک 38 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون 23 نفر از متقاضیان سهم آورده خود را پرداخت کرده اند.

بنی اشراف اظهار کرد: فاز سوم در قالب مسکن مهر انفرادی در محله های چهار قاپی، زیبا شهر، نصرآباد، قصر جدید در حال اجراست و به افرادی که خود دارای زمین بوده اند، برای ساخت و ساز ساختمان های معمولی با اسکلت فلزی 200 میلیون ریال و برای ساختمان های نیمه صنعتی 220 میلیون ریال و برای ساختمان های تمام صنعتی تا سقف 250 میلیون ریال تسهیلات مسکن مهر اعطا شده است.

وی در خصوص تحویل پروژه مسکن مهر 96 واحدی در زمینی به مساحت دو هکتار واقع در قصر جدید به بنیاد مسکن که قبلا پروژه در اختیار تعاونی مسکن مهر این شهرستان بوده است، افزود: این پروژه بدلیل مشکلات و مسایلی که وجود داشت از جمله اجرا نکردن تعهدات از سوی پیمانکار پروژه، پیمانکار به مقامات قضایی معرفی شده است.

شهرستان 25 هزار نفری قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه قرار دارد و پروژه های مسکن مهر در قالب چهار فاز در زمینی به مساحت 72 هزار و 278 متر مربع در حال اجرا است/س

برچسب ها: کرمانشاه ، مهر ، مسکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.