سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/دبیر کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات :

نشریات تخصصی مسیر علمی و پژوهشی را هموار می کنند

عضو هیئت رییسه کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات با تاکید بر این که نشریات تخصصی باید در زمینه های علمی بیش از زمان حاضر فعالیت کنند، گفت: نشریات تخصصی راه کارهای علمی و پژوهشی را هموار می کند.

 

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد ،به نقل از ستاد خبری اولین نمایشگاه نشریات تخصصی، غلامرضا اسداللهی با بیان این مطلب گفت: نمایشگاه نشریات تخصصی اتفاق مبارکی است که باید در این خصوص از وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی قدردانی کرد و مجلس در زمینه حمایت از نشریات تخصصی حامی و همراه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

نماینده مردم تربت جام و تایباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: حمایت از این نشریات با توجه به نقش خاصی که در زمینه علوم تخصصی دارند، در حقیقت حمایت از تلاش برای رسیدن به به جامعه ای مبتنی بر علم و پژوهش است.

وی افزود: با توجه به سیاست ها و ارزش های اعتقادی جمهوری اسلامی ایران کشور ما همواره در معرض تحریم های غرب قرار دارد و از این حیث دستیبی به خود کفایی از طریق توفیق هر چه بیش تر در زمینه علمی و پژوهشی ضروری است.

دبیر کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات هم چنین تاکید کرد: نشریات تخصصی هم چون هر رسانه دیگری به نوعی بستر پیشرفت و آگاهی جامعه هستند و از این نگاه باید از آنها حمایت های حقیقی و جدی شود.

اسداللهی خواستار تداوم برگزاری این نمایشگاه در سال های آتی شد و گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی باید تمهیداتی بیاندیشند تا این نمایشگاه هر ساله به طور منظم برگزارش شود.

عضو هیئت رییسه کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات با تاکید بر این که نشریات تخصصی باید در زمینه های علمی بیش از زمان حاضر فعالیت کنند، گفت: نشریات تخصصی راه کارهای علمی و پژوهشی را هموار می کنند و این هموارسازی راه رسیدن به اهداف را برای ما تسهیل می کند.

اولین نمایشگاه نشریات تخصصی به همت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دوشنبه گذشته در سالن حجاب تهران گشایش یافت و تا فردا در این مکان ادامه دارد/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.