سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمدید مهلت ثبت نام دوره فیلمنامه نویسی

معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان همدان خبر از ثبت نام واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان همدان از علاقمندان به فیلمنامه نویسی می كند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، تیمور آقامحمدی با اعلام خبر فوق گفت: دوره سه روزه مقدماتی فیلم نامه نویسی از روز سه شنبه 22 تا پنج شنبه 24 اسفندماه 1391 از ساعت 11 - 9  صبح در محل سالن اجتماعات حوزه هنری استان وبا حضور داوود عبدالملكی برگزار می شود.
آقامحمدی در پایان گفت: واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان همدان پس از این، با برگزاری سه دوره دیگر در سطوح متوسطه، پیشرفته و حرفه ای برای شركت كنندگان برگزار می كند كه در پایان، شركت كنندگان با ارائه یك فیلمنامه می توانند گواهی پایان دوره دریافت نمایند.
وی ادامه داد: علاقمندان می توانند تا پایان ساعت اداری روز دوشنبه 21 اسفندماه با در دست داشتن 3قطعه عكس، كپی صفحات اول و دوم شناسنامه، ارائه اصل فیش واریز مبلغ 150هزار ریال به شماره حساب 2403067787 به نام حوزه هنری استان همدان نزد بانك تجارت و فتوكپی آخرین مدرك تحصیلی، با مراجعه به كتابخانه حوزه هنری استان همدان برای ثبت نام اقدام نمایند.
واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان همدان هم اكنون فیلم «دوردست» به نویسندگی علی زارع كار را روی میز تدوین دارد. این واحد همچنین طرح نامه مستندهای جدایی، باباطاهر و انقلاب و فیلمنامه های پشت شیشه و پایان سكوت را نیز به تصویب رسانده است./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
بینام
۱۴:۵۵ ۱۰ مهر ۱۳۹۹
سلام و عرض خسته نباشید خدمت عزیزان زحمتکش
یه سوال داشتم. اینایی که تازه کارن و مدرک پایان تحصیل ندارند و یا زیر دیپلم یا سیگل هستن، اینا نمیتونن شرکت کنند؟؟؟؟ من شنیده بودم استعداد سواد نمیخواد چون که مادرم نویسنده است و سوادش تا کلاس اول راهنماییه . اما استعدادش توی نویسندگی حرف نداره. لطفا جواب بدید. سپاسگزارم