سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور مسئولان؛

برگزاری مراسم درختکاری و گرامیداشت هفته منابع طبیعی در نسيم شهر

مراسم درختکاری و گرامیداشت هفته منابع طبیعی در حاشیه رودخانه سالور واقع در نسیم شهر از توابع شهرستان بهارستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مراسم کاشت 500 اصله نهال با حضور فرماندار شهرستان بهارستان کارشناس فضای سبز استانداری  تهران شهردار نسیم شهر ، امام جمعه بخش بوستان و سایر مسئولان انجام شد.

 یونس نوبخت فرماندار شهرستان بهارستان در این مراسم قدرانی از حضور مسئولان و با اشاره به سرانه فضای سبز در این شهرستان اظهار داشت:  با توجه به تراکم جمعیت و وجود شهرک های صنعتی، صدور 160 هکتار فضای سبز در سطح این شهرستان ایجاد شده است.

 نوبخت در ادامه افزود: مشارکت مردم در توسعه فضای سبز نقش بسزایی دارد که مردم خود باید در حفظ و نگهداری آن نیز کوشا باشند.

همچنین در این مراسم محمد اسماعیل جانعلی زاده شهردار نسیم شهر با اشاره به اهمیت درخت کاری تصریح کرد: امر درخت کاری باید در جامعه اسلامی نهادیه شود چرا که تلطیف هوا موجب آسایش و رفاه انسان و پاکی طبعیت می شود.

جانعلی زاده مدیریت شهری نسیم شهر اظهار داشت: مساحت کل فضای سبز نسیم شهر يك میلیون 980 متر مربع بوده که تقسیمات فضای سبز در این منطقه به صورت عادلانه بین همه محلات انجام شده است.

وی در پایان سخنان خود به پاره ای از فعالیت های فضای سبز نسیم شهر اشاره کرد: در سال 91 ، يك هزار اصله نهال، 30 هزار گل دائمی و 50 هزار گل فصلی در سطح این منطقه کاشته شده است.

گفتنی است که در این مراسم امام جمعه بخش بوستان سخنانی را درباره اهمیت درختکاری در دین اسلام ایراد کرد./ز

برچسب ها: طبیعی ، منابع ، واقع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.