سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/ مدیر کل دفتر گسترش تولید علم معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد:

اولین نمایشگاه نشریات تخصصی، نمره قابل قبولی دارد

اگرچه برپایی هر نمایشگاهی برای نخستین بار، کم و کاستی‌های خودش را دارد ولی نمایشگاه نشریات تخصصی نمره قابل قبولی کسب کرده است.

 

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد ،به نقل از ستاد خبری اولین نمایشگاه نشریات تخصصی،دکتر عبدالرضا گرانمایه، مدیر کل دفتر گسترش تولید علم معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد در حاشیه بازدید از این نمایشگاه گفت: با وجود نشریاتی که در نمایشگاه عرضه شده‌اند، آینده خوب و درخشانی برای عرصه‌های علمی کشور قابل تصور است.

وی درخصوص نشریات علمی و تخصصی دانشگاه آزاد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در کل ایران، 368 نشریه دارد که از این تعداد، 11 نشریه در پایگاه اشپیرینگر که انتشاراتی بین‌المللی و معتبر است، چاپ و نمایه می‌شوند که همه اینها نشان از توان علمی ژورنال‌های دانشگاه آزاد است.

دکتر گرانمایه همچنین اضافه کرد: به علاوه دانشگاه آزاد نزدیک به 50 ژورنال دارد که دارای رتبه علمی پژوهشی و علمی ترویجی وزارت علوم است و باقی نشریات، رتبه علمی پژوهشی سازمان دانشگاه آزاد را دارند.

وی ادامه داد: برنامه داریم تا سال آینده به جایی برسیم که 150 نشریه دیگر بتوانند رتبه وزارت علوم و بهداشت و درمان را کسب کند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.