سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مواد فروش میلیونی دستگیر شد؛

کشف حشیش های جاسازي در گاو صندوق+عكس

رئیس کلانتری 119 مهرآباد جنوبی گفت: ماموران توانستند با دستگیری سر کرده فروش حشیش در تهران در گاوصندوق منزلش 6 کیلو گرم حشیش کشف و ضبط کنند.

 سرهنگ ابوالقاسم باقری شاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در پی گزارش عوامل تجسس و شعبه مبارزه با مواد مخدر در اجرای طرح دستگیری خرده فروشان مواد مخدر با توجه به شکایات و اخبار اهالی و ساکنین محلی استاد معین و دکتر هوشیار مبنی بر فروش مواد مخدر توسط فردی با یک دستگاه خودروی پژو 405بلافاصله اقدامات لازم توسط عوامل تخصصی این یگان آغاز شد.

رئیس کلانتری 119 مهرآباد جنوبی اظهار داشت: به دنبال این موضوع با انجام اقدامات اطلاعات و با به کارگیری منابع مخبرین محلی طی یک  عملیات غافلگیرانه خودرو مورد نظر در حوالی همان مورد شناسایی و رد یابی قرار گرفت.

وی افزود: با اعزام یک تیم عملیاتی طی تعقیب و گریز و شلیک چند تیر هوایی خودروی مورد نظر توقیف و متهم دستگیر شد که پس از انتقال به مقر متهم خود را به نام علی م 25 ساله معرفی کرد و در بازرسی بدنی از متهم مقدار 447 گرم مواد مخدر از انواع حشیش کشف و ضبط گردید.

این مقام مسئول انتظامی اذعان داشت: در بازجویی غنی و پلیسی که به صورت شفاهی از متهم صورت گرفت و زمانی که نامبرده خود را اسير در اطلاعات دقیق ماموران گرفتار دید، چاره ای جز اعتراف نداشته و بیان کرد، که مواد از شخصی به نام بهمن م 32 ساله که از بزرگترین مواد فروشان مواد مخدر است تهیه می کند و همچنین متهم در ادامه آدرس دقیق منزل مواد فروش اصلی را به ماموران داد.

 سرهنگ باقری شاد ادامه داد: چند اکیپ از زبده ترین افراد پلیس به طرف منزل این مواد فروش اعزام شدند و با اقدامات اطلاعاتی و تایید حضور نامبرده در منزل و همچنین با هماهنگی با مقام قضایی در یک اقدام غافلگیرانه در ساعت 2 بامداد روز جاری وارد منزل شده و متهم در حالی که به خواب فرو رفته بود، دستگیر کردند.

 رئیس کلانتری 119 مهرآباد جنوبی گفت: در حالی که متهم منکر هر گونه فعالیت مجرمانه ای بود، ماموران در حضور خودش به بازرسی منزل پرداخته که طی چندین دقیقه بازرسی ماموران موفق شدند که در گاو صندوق منزل متهم مقدار 6 کیلو گرم مواد مخدر از انواع شیشه و 45 میلیون تومان وجه نقد که از فروش مواد به دست آمده بود، کشف و ضبط کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: پس از انتقال متهم به کلانتری پرونده ای در این رابطه تشکیل و به مقام قضایی ارسال گردید./ز

برچسب ها: صندوق ، دستگیر ، فروش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.