سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كوهكن در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

معرفي نامزد نهايي جبهه پيروان براي انتخابات رياست‌جمهوري در فروردين 92

مسئول سياسي جبهه پيروان خط امام و رهبري از معرفي نامزد نهايي جبهه پيروان براي انتخابات رياست‌جمهوري در فروردين 92 خبر داد.

"محسن كوهكن"  مسئول سياسي جبهه پيروان خط امام و رهبري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره آخرين فعاليت‌هاي اين جبهه در راستاي ورود به انتخابات رياست‌جمهوري و شوراهاي شهر گفت: جبهه پيروان دقيقا طبق فرآيند و برنامه‌هايي كه درنظر گرفته است در انتخابات آينده وارد عمل خواهد شد.

وي افزود: فرآيند انجام فعاليت‌هاي جبهه پيروان در انتخابات آينده به مانند انتخابات مجلس نهم صورت خواهد گرفت و احزاب زير مجموعه جبهه با مشورت با جامعتين در انتخابات ورود پيدا مي‌كنند.

كوهكن با اشاره به اينكه نامزد نهايي جبهه پيروان براي انتخابات رياست‌جمهوري مشخص نشده است اظهار داشت: اين جبهه درصدد هست تا با ايجاد وحدت در ميان اصولگريان با يك گزينه واحد در انتخابات وارد عمل شود لذا بايد منتظر ماند و شرايط را سنجيد.

وي تصريح كرد: بعد از تعطيلات عيد به طور حتم نامزد مورد نظر خود براي ورود به انتخابات رياست‌جمهوري را معرفي خواهيم كرد.

مسئول سياسي جبهه پيروان درباره تكثر ميان نامزدهاي اصولگرايان براي انتخابات رياست‌جمهوري گفت: اين طيف سياسي قصد ندارد در انتخابات آينده تكثر داشته باشد لذا به طور حتم پس از انجام ثبت‌نام انتخابات رياست‌جمهوري و نظرسنجي‌ها با يك گزينه واحد در انتخابات شركت مي‌كند.

 انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.