سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

25 مدرسه برای اقامت مسافران نوروزی در نیشابور تجهیز شد

معاون مدیرکل استان خراسان رضوی و مدیر آموزش و پرورش نیشابور گفت: 25 مدرسه در شهرستان برای مسافران نوروزی تجهیز شده که 12 مدرسه در قالب درجه یک و 13 مدرسه در قالب درجه دو مجهز به لوازم مورد نیاز مسافران شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، محمدیوسف سپهری‌راد در جلسه ستاد اسکان نوروزی نیشابور در محل اداره آموزش و پرورش این شهرستان، افزود: کار بسیار فراگیری در خصوص اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان انجام شده است و ستاد اسکان آمادگی کامل برای ورود مسافران نوروزی را دارد.

وی بیان داشت: امسال 700  کلاس برای اقامت مسافران نوروزی در نیشابور تجهیز شد.

مسئول کمیته اسکان و خدمات اقامتی ستاد تسهیلات نوروزی نیشابور، اظهار داشت: کلاس‌های درجه یک با فرش، تلویزیون، یخچال و پتو مجهز شده و کلاس‌های درجه دو فقط دارای پتو و فرش هستند که تلویزیون، اجاق گاز و یخچال به‌صورت مشترک قابل استفاده است.

سپهری‌راد تاکید کرد: آنچه که در نوروز امسال اتفاق می‌افتد متفاوت‌تر است و ما از 29/12/91 آماده خدمت‌گزاری در 700 کلاس و سه سالن ورزشی، سوئیت‌های بقاع متبرکه، سوئیت‌های اداره ورزش شهرستان، دو مهمان‌پذیر، دو هتل و سه خوابگاه دانشجویی به تعداد هشت هزار نفر در صورت اضطرار در سطح شهرستان هستیم.

وی خطاب به مسئولان اجرائی ستاد اسکان، عنوان کرد: برای خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران و زائران علی ابن موسی الرضا(ع) از تمامی مسئولان تقاضا می‌کنم امکانات خود را بسیج کنند/س

برچسب ها: اقامت ، مسافران ، نوروزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.