سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بیانیه نمایندگان مجلس در محکومیت کشتار مسلمانان پاکستان مطرح شد

کشتار وحشیانه و چندین‌باره شیعیان مظلوم پاکستان توطئه‌ای طراحی شده از سوي آمريكا

در بیانیه ۲۳۴ نماینده مجلس در محکومیت کشتار وحشیانه مسلمانان در پاکستان آمده است: کشتار وحشیانه و چندین‌باره شیعیان مظلوم پاکستان بدون تردید توطئه‌ای طراحی شده توسط دشمنان اسلام و در راس آنها آمریکا و انگلیس و دوستان منطقه‌ای آنان است که از سوی مزدوران مسلمان نمای تکفیری اجرا شود.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، علیرضا منادی سفیدان در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۰ اسفند) مجلس شورای اسلامی بیانیه ۲۳۴ نماینده مجلس جهت محکومیت کشتار وحشیانه مسلمانان در پاکستان را قرائت کرد:

کشتار وحشیانه و چندین‌باره شیعیان مظلوم پاکستان بدون تردید توطئه‌ای طراحی شده توسط دشمنان اسلام و در راس آنها آمریکا و انگلیس و دوستان منطقه‌ای آنان است که از سوی مزدوران مسلمان نمای تکفیری اجرا شود.

انتظار طبیعی افکار عمومی جهان اسلام به ویژه ملت انقلابی ایران از دولت، مجلس و به ویژه سازمان‌های اطلاعاتی پاکستان این است که با همه توان خود با این توطئه ضدانسانی که امنیت پاکستان را نشانه رفته است برخورد کنند و اجازه ندهند این جنایت‌های وحشیانه استمرار پیدا کنند.

سکوت مجامع بین‌المللی و کشورهای مدعی حقوق بشر در برابر این نقض آشکار و کاهش حقوق بشر نشان‌دهنده این واقعیت تلخ است که امروز حقوق بشر تبدیل به ابزار سیاسی قدرت‌های بزرگ به ویژه آمریکا شده است که این کشورها باید به جامعه جهانی پاسخگو باشند.

ما نمایندگان ملت بزرگ ایران ضمن تقدیر و تشکر از مراجع گرانقدر تقلید، حوزه‌های علمیه به ویژه حوزه علمیه قم و شهر مقدس و قاطبه ملت ایران و عرض تسلیت و ابراز همدردی خانواده‌های محترم شهدای پاکستان، این جنایت وحشیانه را به شدت محکوم می‌کنیم و از دولت پاکستان قویا می‌خواهیم که با همه توان از ادامه فجایع جلوگیری کند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: بیانیه ، کشتار ، مجلس ، پاکستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.