سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در همایش نانو فناوری و شیمی سبز صورت گرفت؛

ارائه 200 مقاله علمی پژوهشی

دبیر نخستین همایش ملی نانو فناوری و شیمی سبز از ارائه 200 مقاله علمی پژوهشی در این همایش خبر داد.

رستم کیاکجوری، دبیر اجرایی این همایش در گفتگو با خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: همایش ملی نانو فناوری و شیمی سبز در 5 محور نانو شیمی، شیمی محاسباتی، سینی پیک و مکانیزیم واکنش ها، منابع انرژی های نو در واکنش های شیمیایی، شیمی محیط زیست، سنتز ترکیبات تتروسیکل و آثار جهانی شدن در حوزه تحقیقات شیمی و فناوری های وابسته به آن برگزار شد.

وی در ادامه افزود: از ابتدای فراخوان این همایش تا پایان مهلت ارسال بیش از 380 مقاله از سوی دانشجویان و پژوهشگران به دبیرخانه همایش ملی نانو فناوری و شیمی سبز ارسال شد که از این تعداد 200 مقاله مورد پذیرش قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این همایش 30 مقاله به صورت شفاهی و 170 مقاله به صورت پوستر پذیرش شد که در پایان به یک مقاله ارائه شفاهی و 4 مقاله در قالب پوستر به عنوان مقالات برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

وی در پایان اظهار داشت: در این مراسم دکتر عباس پور فوق لیسانس دانشگاه هاروارد در زمینه اکتشاف بیشتر نفت از چاه های نفتی با استفاده از تکنولوژی نانو و دکتر بلالایی از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی درباره داروهای ضد پوکی استخوان به ارائه سخنرانی می پردازند./ح
برچسب ها: نانو ، مقاله ، فناوری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.