سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صلاحي در نطق ميان‌دستور مطرح کرد

ضرورت نظارت بر بي‌ثباتي ارزي،‌ کاهش ارزش پايه ملي و کاهش قدرت خريد مردم

عضو کميسيون اجتماعي گفت: بي‌ثباتي‌هاي اخير در کاهش ارزش پايه ملي و کاهش قدرت خريد مردم معضلاتي است که بيش از هر زمان نيازمند دقت بيشتري است که اصلاح شود هم چنين بايد در بخش اقتصادي کنترل بيشتري بر قيمت‌ها داشته باشيم.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران عباس صلاحي نماينده آشتيان،فرهان،‌تفرش و رودبار در مجلس در نطق ميان‌دستور خود در صحن علني امروز يکشنبه 20 اسفند مجلس گفت: تريبون مجلس تريبون مقدسي است که بايد از طريق آن نمايندگان مشکلات مردم را حل و فصل کنند.
 
وي افزود: نمايندگان مجلس در راستاي ايفاي نقش خود که نظارت است سياست‌گذاري‌هاي کلاني داشته باشند.
 
صلاحي تصريح کرد: آقاي رئيس‌جمهور آيا از تعطيلي کارخانه‌ها و کارگاههاي توليدي خبر داريد؟ آيا از سهم بخش کشاورزي و توليد خبر داريد؟
 
نماينده آشتيان،فرهان،‌تفرش و رودبار ادامه داد: آقاي رئيس‌جمهور مجلس همواره نشان داده است که در راستاي حل مشکلات مردم آمادگي هرگونه تعامل با دولت را دارند،جا دارد که از نخبگان و کارشناسان اهل فن که به حاشيه رانده شده‌اند اهتمام بيشتري داشته باشيم.
 
وي با اشاره به بي‌ثباتي ارزي و کاهش ارزش پايه ملي و کاهش قدرت خريد مردم اظهار داشت: بي‌ثباتي‌هاي اخير در کاهش ارزش پايه ملي و کاهش قدرت خريد مردم معضلاتي است که بيش از هر زمان نيازمند دقت بيشتري است که اصلاح شود هم چنين بايد در بخش اقتصادي کنترل بيشتري بر قيمت‌ها داشته باشيم.
 
صلاحي افزود: رهنمودهاي مقام معظم رهبري،سند چشم‌انداز و قانون برنامه ريزي پنج ساله توسعه مهمترين اسنادي است که بايد براي پيشرفت کشور به آن‌ها اتکا داشته و افزايش صادرات غيرنفتي و ماليات در بودجه سال 92 جاي تعامل دارد.
 
عضو کميسيون اجتماعي مجلس در پايان خواستار حل مشکلات حوزه انتخاباتي توسط مسئولين مربوطه شد.

انتهاي پيام//

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.