سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

وهابیت دست‌پرورده اندیشه فسادانگیز غرب و شرق است

در اعتراض به کشتار شیعیان پاکستان به دست وهابیت و همزمان با سراسر کشور، طلاب و روحانیان با تعطیل کردن حوزه‌های علمیه اعلام کردند که وهابیت دست‌پرورده خبیث و فتنه‌گر غرب و شرق است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ در مراسمی که دیروز در شهرهای مختلف استان اردبیل به ویژه اردبیل، مشگین‌شهر، گرمی، ‌پارس‌آباد و خلخال برگزار شد، طلاب و روحانیان حوزه‌های علمیه خواهران و برادران با اعلام بیزاری از دشمنان و ایادی کفر، کشتار بی‌رحمانه مردم شیعی پاکستان را به دست وهابیان ملعون محکوم کرده و از سکوت معنادار جوامع بین‌المللی به شدت انتقاد کردند.

‌ رئیس حوزه علمیه اردبیل گفت: استکبار جهانی امروز با حربه‌ها و شیوه‌های مختلف ترفندی به میدان آمده تا انقلاب اسلامی را که مبشر تفکر شیعی و اسلامی ناب و خالص است، ‌به انزوا کشیده و از مسیر اصلی منحرف کند.

حجت‌الاسلام مهدی نوروزی افزود: امروز تمامی نظام کفر در برابر تمامیت اندیشه اسلامی، شیعی ایستاده است تا شاید بتواند در برابر تفکر رو به جلوی اسلامی، دینی ملت ایران ایستادگی کند؛ در حالی که شاهد اضمحلال ظالمان و جهان‌خوارانی هستیم که دیوصفتانه به میدان آمده‌اند تا شاید به حقانیت اسلام و اندیشه ناب ضربه وارد کنند.

وی، شکل‌گیری گروه‌های تندروی ضداسلامی و ضددینی را نظیر سلفی‌ها، وهابیت و القاعده دست‌پرورده رژیم شیطانی و اندیشه فاسد انگلیسی، آمریکایی توصیف کرد و گفت: در بین این اندیشه‌های فاسد، وهابیت خطرناک‌تر از همه است، چراکه تلاش می‌کند به غیر از جایگاه خود و رسیدن به سلطنت به چیز دیگری فکر نکند.

نوروزی در ادامه افزود:‌ در برابر این اندیشه رو به زوال، اندیشه اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام)همچون نور متجلی است و پیروان اهل بیت عصمت و طهارت (ع)در حقیقت در برابر اندیشه فاسد و انحرافی غرب و شرق ایستاده‌اند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.