سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تسلیت آیت‌الله العظمی صافی به علما و مردم فارس؛

آیت الله موسوي لاري يکي از استوانه‌هاي علم در عرصه اسلام بود

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در پیامی، ارتحال عالم محقق، آیت الله حاج سيد مجتبي موسوي لاري را تسلیت گفتند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "حضرت آیت الله صافی گلپایگانی" در پیامی، ارتحال عالم محقق، آیت الله حاج سيد مجتبي موسوي لاري را تسلیت گفتند. 

این مرجع تقلید در پیامی، با تسلیت رحلت عالم محقق، آیت الله حاج سيد مجتبي موسوي لاري، ایشان را يكي از استوانه‌هاي علم و تحقيق و پژوهش در عرصه ‌فرهنگ نوراني اسلام و ولايت مطلقه‌ حضرت اميرالمؤمنين(ع) دانستند كه خدمات فراواني را به مكتب اهل بيت(ع) ارائه و بسياري از طالبان حقيقت را به راه مستقيم هدايت كرد.
 
معظم له یادآور شدند: ایشان عالمي وارسته و مُخلّق به اخلاق حسنه و داراي كمالات و فضائل بلند انساني بود كه بدون سر و صدا و به دور از مقامات ظاهري دنيوي، متواضعانه به وظيفه‌ بزرگ ديني خود عمل مي‌کرد.
 
متن کامل پیام حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در پی می‌آید:
 
بسمه تعالي
 
انا لله و انا اليه راجعون
 
رحلت عالم بزرگوار، دانشمند فرزانه، محقق عالي مقام، حضرت حجة الاسلام و المسلمين آقاي حاج سيد مجتبي موسوي لاري، رضوان الله تعالي عليه، موجب تأثر و تأسف گرديد.
 
آن فقيد سعيد يكي از استوانه‌هاي علم و تحقيق و پژوهش در عرصه‌ي فرهنگ نوراني اسلام و ولايت مطلقه‌ي حضرت اميرالمؤمنين عليه السلام بود كه خدمات فراواني را به مكتب اهل بيت عليهم السلام ارائه نمود و بسياري از طالبان حقيقت را به راه مستقيم هدايت كرد.
 
او در عين حال عالمي وارسته و مُخلّق به اخلاق حسنه و داراي كمالات و فضائل بلند انساني بود كه بدون سر و صدا و دور از مقامات ظاهري دنيوي، متواضعانه به وظيفه‌ي بزرگ ديني خود عمل مي‌نمود.
 
فقدان شخصيت او ثلمه‌اي براي اسلام و تشيع مي‌باشد. اينجانب رحلت اين عالم بزرگوار را به حضرات علماي اسلام و اهالي شريف استان فارس به ويژه لارستان و خاندان مكرّم آن مرحوم و آقازاده‌ي فاضل و محترم ايشان تسليت عرض نموده و براي آن فقيد سعيد علوّ درجات و رحمت الهي وبراي بازماندگان مكرّم صبر جميل و اجر جزيل مسئلت دارم.
 
26 ربيع الثاني 1434
 
لطف الله صافي

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.