سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

پیش بینی یکهزار و 52 مدرسه برای اسکان مسافران فرهنگی نوروز در اصفهان دایر می شود

رییس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش اصفهان گفت ک در نوروز 92 یکهزار و 52 مدرسه با 10 هزار و 517 کلاس در اختیار مسافران فرهنگی قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان  عباسعلی سراجی افزود: کلاس های مدارس پیش بینی شده برای اسکان براساس وسایل و تجهیزات به چهار دسته شامل الف، ب، ج و ویژه تقسیم می شود.
وی کلاسهای الف را مجهز به فرش، پتو، بالشت، وسایل گرمازا، یخچال و تلویزیون جداگانه و حمام و آشپزخانه مشترک عنوان کرد و گفت: تعداد این کلاس ها سه هزار و 624 باب است.
دبیر ستاد اسکان فرهنگیان استان اصفهان افزود: کلاس های نوع ب که شش هزار و 799 باب می باشد به وسایلی شامل پتو، بالشت، فرش و وسایل گرمازا و همچنین یخچال، تلویزیون، حمام و آشپزخانه مشترک مجهز است.
سراجی، تعداد کلاسهای نوع ج را 72 باب برشمرد و گفت: این کلاس ها دارای فرش، موکت و پتو است و یخچال، اجاق گاز و تلویزیون مشترک دارد.
وی کلاس های نوع ویژه را 22 باب برشمرد و گفت: این کلاس ها همه امکانات کلاس های الف را دارد ولی به تختخواب نیز مجهز است.
رییس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان اصفهان، اولویت استفاده از این کلاس ها را براساس زمان مراجعه مسافران عنوان کرد.
وی خاطرنشان کرد: در مدت پذیرش 548 نفر در قالب عوامل اجرایی به میزبانی از مسافران فرهنگی می پردازند.
سراجی، زمان پذیرش مسافران نوروز را از 28 اسفند تا 12 فروردین عنوان کرد و گفت: با توجه به تعطیلی احتمالی مراکز استانها از پنجشنبه هفته جاری، ستاد اسکان ناحیه چهار اصفهان از 24 اسفند آماده پذیرش مسافران فرهنگی است/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.