سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

از مسئولان برای حمایت انتظار بیشتری می رود

مدیرعامل تیم فوتبال استقلال ساری گفت: تیم های مازندرانی در شرایط خاصی در لیگ قرار دارند و از مسئولان انتظار بیشتری می رود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران محمد حسن محمدی کیادهی گفت: در چند مسابقه اخیر تیم استقلال در خانه هیچ مسئولی از اداره کل ورزش و جوانان استان در استادیوم حضور نداشتند.

وی با اشاره از پیروزی تیمش مقابل استیل آذین تهران افزود: بازیکنان جوان و یکدستی دراختیار داریم و توانائی بازیکنان ما بیشتر از نتایجی بوده که تاکنون بدست آمد.

مدیرعامل تیم فوتبال استقلال ساری اظهار داشت: بازیکنان با توجه به مشکلاتی که از ابتدای فصل تاکنون داشتند کار خود را به خوبی انجام دادند و امیدواریم با تلاش بازیکنان و کادرفنی سهمیه فوتبال ساری در لیگ حفظ شود.

محمد کیادهی در ادامه از مشکلات استادیوم گفت: مسابقات خانگی ما در یکی از ورزشگاه های قدیمی استان برگزار می کنیم ولی بنا به دلایلی این استادیوم از هر نظر محروم است.

وی تصریح کرد: استادیوم شهید متقی ساری در مرکز شهر جای دارد ولی متاسفانه برق ورزشگاه قطع و همچنین فاقد آب گرم برای دوش گرفتن بازیکنان میزبان و مهمان است.

وی با بیان اینکه تیم فوتبال استقلال ساری متعلق به مازندران است افزود: تیم های فوتبال مازندرانی در بدترین شرایط قرار دارند و مدیرکل ورزش و جوانان استان به جای سروسامان دادن وضعیت باشگاه ها به دنبال بازنشستگی افراد می گردد.

محمدی کیادهی حضور ابراهیم تقی پور در تیم استقلال ساری را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: با کادرفنی جدید تیم در سه بازی اخیر دو تساوی خارج از خانه و یک پیروزی خانگی کسب کردیم که برای بقای این تیم در لیگ بسیار امیدوار شدیم./س


برچسب ها: حمایت ، انتظار ، بیشتری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.