سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

نايب‌قهرماني خوزستان در مسابقات دو و ميداني داخل سالن نونهالان كشور

خوزستان عنوان نايب‌قهرماني اولين دوره رقابت‌هاي دو و ميداني داخل سالن نونهالان كشور، جام ثامن‌الحجج را ازآن خود كرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، مسلم پويا، مربي تيم دو و ميداني استان اظهاركرد: اين رقابت‌ها روز جمعه (18 اسفندماه) با حضور 26 استان در مشهد برگزار شد.

 

وي درباره ماده‌هاي اين مسابقات عنوان‌كرد: دو و ميداني‌كاران در ماده‌هاي 60، 400، 800، 1500 متر، 60متر بامانع، پرش‌هاي طول و ارتفاع و پرتاب وزنه با يكديگر رقابت كردند.

 

مربي تيم دو و ميداني خوزستان به نفرات برتر استان در اين رقابت‌ها اشاره كرد و گفت: امير هزامي در 60 متر بامانع به نشان طلا دست پيدا كرد، سيداسماعيل موسوي و خضر شريفي به ترتيب در ماده 800 متر و پرش ارتفاع در مكان دوم ايستادند و حسين نصيري در 400 متر، مدال برنز را ازآن خود كرد.

 

وي يادآورشد: اولين سالي بود كه مسابقات به صورت كشوري برگزار مي‌شد در حالي كه سال‌هاي گذشته به صورت منطقه‌اي انجام مي‌شد و ما عنوان قهرماني را در بين شش استان به دست مي‌آورديم.

 

پويا درباره سطح برگزاري اين رقابت‌ها عنوان‌كرد: سطح مسابقات نسبت به سال گذشته بهتر بود و به نظرم سطح آن و ركوردهايي كه بازيكنان به ثبت رساندند، در حد مسابقات نوجوانان بود. بازيكنان استان نيز عملكرد خوبي داشتند و توانستند ركوردهاي خود را به ثبت برسانند./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.