سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

ظرفیت اقامتی اردبیل 23 هزار نفر است

مدیرکل میراث فرهنگی، ‌صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: ظرفیت اقامت شبانه برای مسافران نوروزی در استان اردبیل 23 هزار نفر است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ یحیی نقی‌زاده دیروز در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی که با حضور جمعی از مدیران اجرایی برگزار شد، افزود: ما ظرفیت 13 هزار تخت رسمی را داریم که شامل هتل، هتل آپارتمان و مسافرخانه و میهمان‌پذیر است.

وی گفت:‌ در کنار این فضاها هفت هزار تخت اقامتی شامل خانه‌های استیجاری و منازل عمومی واگذار شده از سوی مردم است که در ایام نوروز از این ظرفیت نیز در پذیرایی از میهمانان استفاده می‌شود.

نقی‌زاده همچنین توان کمپینگ‌ها و مراکز اقامتی موقت را نیز یادآور شد و افزود: تمام دستگاه‌های ذیربط در بحث خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی به میدان آمدند تا در تعطیلات پیش‌رو فضای مسافرتی سالم و کم دغدغه‌ای را برای هموطنان مهیا کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان در ادامه گفت: علاوه بر این فضاهای اقامتی و پذیرایی سعی شده است تمامی موزه‌ها، آثار تاریخی و طبیعی، آب‌گرم‌ها و جاذبه‌های توریستی، گردشگری و همچنین بازارچه‌های صنایع دستی در این ایام فعال باشند تا میهمانان و گردشگران داخلی و خارجی بتوانند از مناطقی که دوست دارند در آن جا اقامت و یا حضوری موقت داشته باشند از این توان استفاده کنند.

وی یکی از ظرفیت‌های دیگر در نظر گرفته شده را مربوط به حضور گردشگران در مناطق مختلف دیدنی و طبیعی و تاریخی شهرهای مختلف اعلام کرد و افزود: در این زمینه به نظر می‌رسد یک حرکت رو به جلو و هماهنگی را شاهد باشیم تا بتوان از توانمندی به دست آمده در کسب رضایتمندی مسافران و گردشگران استفاده کرد/س

برچسب ها: اردبیل ، ظرفیت ، اقامتی ، استان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.