سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كرمان/

فضای انتخابات شوراها با آرامش پیش رود

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: باید سعی شود، فضای انتخابات شوراهای شهر و روستا با آرامش پیش رود و صحنه این انتخابات از هرگونه مشکل و مسئله عاری باشد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حجت‌الاسلام علی توکلی در آخرین جلسه شورای قضائی استان در سال جاری اظهار داشت: باید شهروندان مراعات حال یکدیگر را کنند، کسبه انصاف خود را از دست ندهند و صدا و سیما با تهیه گزارش‌های مثبت به تداوم آرامش در جامعه کمک و التهاب را از فضای روانی جامعه دور کنند.

وی افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز می‌توانند با طرح مسائل، اطلاعات و اخبار به‌موقع در ایجاد آرامش نقش بسزائی ایفا کنند.

توکلی با اشاره به نقش اداره کل تعزیرات حکومتی در شرایط کنونی خاطرنشان کرد: کار تعزیرات، بازرسی نیست، بلکه رسیدگی به پرونده‌های تشکیل شده و مطروحه راجع به تخلفات صورت گرفته اصناف مختلف است.

رئیس شورای قضایی استان کرمان مدیریت دقیق‌تر بازار را الزامی دانست و بیان داشت: امروز در بازار کرمان مرغ گرم با کمبود مواجه است و فردا که کمبود رفع شود با قیمت بالاتری عرضه می‌شود که این امر چنان‌چه با مدیریت بر عرضه، تقاضا و قیمت انجام شود، این پروسه صورت نمی‌گیرد.

توکلی اذعان داشت: همه آحاد مردم، کسبه، اصناف و مسئولان به ایجاد آرامش در جامعه و جلوگیری از التهاب‌آفرینی کمک کنند.

وی راجع به انتخابات آتی کشور ابراز داشت: همزمانی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا این انتخابات را از حساسیت ویژه‌ای برخوردار کرده است.

توکلی خاطرنشان کرد: انتخابات ریاست جمهوری طبق برنامه‌ریزی و روال خود پیش می‌رود، اما در بحث شوراها به نظر می‌رسد، عده‌ای می‌خواهند به گونه دیگری عمل کنند.

وی تاکید کرد: باید سعی شود، فضای انتخابات شوراهای شهر و روستا با آرامش پیش رود و صحنه این انتخابات از هرگونه مشکل و مسئله عاری باشد./ج1

برچسب ها: کرمان ، انتخابات ، آرامش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.