سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوشهر/

آغاز دوره آموزش تخصصی خبرنویسی خبرنگاران بسیجی در بوشهر

دوره آموزش تخصصی خبرنویسی خبرنگاران بسیجی استان بوشهر آغاز شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، آیین افتتاحیه دوره آموزشی تخصصی خبرنویسی خبرنگاران بسیجی در محل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد.

مجید رضایی افزود: رسانه در دنیای امروز نقش و جایگاه مهمی دارد و استفاده بهینه از ابزار رسانه موجبات رشد و تعالی می‌شود.

وی اضافه کرد: دشمنان با شیوه‌های مختلف تبلیغاتی برای زیر سئوال بردن ارزش‌ها و آرمان‌های نظام و انقلاب تلاش می‌کنند و برای مقابله با این تهاجم دشمن باید از همه نظر آماده باشیم.

این فعال رسانه‌ای با بیان اینکه استفاده از رسانه در برابر تهدید فرهنگی و تبلیغاتی دشمن امری لازم است خاطرنشان کرد: دشمن از ابزار رسانه بهره می‌برد و با شانتاژ خبری برای تضعیف نظام و ناامید کردن مردم حرکت می‌کند و ما نیز باید از ابزارهای خود در حوزه رسانه به نحو مطلوب بهره ببریم.

رضایی گفت: خبرنگاران باید با تکنیک‌های خبری آشنا شوند و با افزایش سطح دانش و تخصص حرفه‌ای خود، گام‌های لازم را برای حضور در جنگ رسانه‌ای بردارند.

وی یادآور شد: افزایش سطح کیفی اخبار و تنظیم دقیق خبر، تاثیر زیادی در موفقیت یک رسانه دارد و خبرنگاران بسیجی باید با افزایش سطح آگاهی خود، تاثیرگذاری بیشتری داشته باشند.

رضایی بیان کرد: بسیج در هر عرصه‌ای وارد شده با موفقیت همراه بوده و در حوزه رسانه نیز خبرنگاران بسیجی وظیفه سنگین و حساسی بر عهده دارند و انتظار داریم با درک شرایط حساس کنونی برای ایجاد وفاق و همدلی بین دلسوزان انقلاب تلاش کنند.

وی افزود: امروز همه باید دست به دست هم دهیم و با وحدت و همدلی و با حرکت در مسیر ولایت فقیه برای رشد و بالندگی ایران اسلامی گام برداریم.

در این دوره آموزشی، خبرنگاران بسیجی و فعالان خبری استان بوشهر با تکنیک‌های خبرنویسی و اصول حرفه‌ای خبرنگاری آشنا می‌شوند./ج1

برچسب ها: بوشهر ، بسیج ، رسانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.