سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقدیر عضو کمیسیون عمران مجلس از کیفیت و سرعت اجرای پروژه های پایتخت؛

عدم پرداخت اعتبارات حمل و نقل عمومی از سوی دولت باعث نارضایتی مردم می‌شود

حسن علوي با اعلام این که پروژه‌هایی که در پایتخت اجرا می‌شوند هم به لحاظ کیفیت کار و هم به لحاظ سرعت اجرا جای قدردانی دارد، گفت: از اقداماتی که در پایتخت انجام شده، از مسئولان شهر تهران تشکر می‌کنم.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، سید حسن علوی افزود: فنآوری‌هایی که در پروژه‌های شهری مانند تونل نیایش به کار می‌رود، بسیار قابل توجه و چشمگیر و طراحی این پروژه‌ها منحصر به فرد است و احداث چنین پروژه‌هایی قطعاً می‌تواند در رفع مشکلات ترافیکی تاثیر شایانی داشته باشد.
 
وی با ابراز تأسف از این که دولت سهم خود از اعتبارات پروژه‌های حمل و نقل عمومی که در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان اجرا می‌شوند را نپرداخته، اظهار کرد: عدم پرداخت این اعتبارات از سوی دولت سبب ایجاد مشکلات بسیاری در روند گسترش حمل و نقل عمومی از جمله توسعه مترو شده است.
 
علوی با اشاره به این که همین موضوع بار ترافیک شهر را سنگین‌تر و میزان اتلاف وقت مسافران را بیشتر کرده و باعث نارضایتی مردم می‌شود، تصریح کرد: برای رفع مشکل شهر تهران در حوزه ترافیک، تنها راه حل گسترش حمل و نقل عمومی به ویژه حمل و نقل ریلی و اتوبوسی است.
 
عضو کمیسیون عمران مجلس در پایان خاطرنشان کرد: به طور قطع لازم است دولت به وظایف قانونی خود عمل کرده و اعتبارات حمل و نقل عمومی را پرداخت کند و نباید طوری عمل شود که از اختلافات دولت با سایر مسئولان مردم متضرر شوند./ز
برچسب ها: اعتبارات ، سرعت ، کیفیت ، علوی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.