سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

فرمایش رهبر معظم انقلاب، فصل الخطابی برای تمام مسوولان نظام است

امام جمعه رودهن گفت: فرمایش های رهبر معظم انقلاب اسلامی با توجه به نقشی که مسوولان نظام در خدمت رسانی به مردم دارند، فصل الخطاب است.

حجت الاسلام والمسلمین ˈحسین توسلیˈ درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن به حدیثی از رسول گرامی اسلام اشاره کرد و گفت: رسول گرامی اسلام فرمودند اگر آدمی رابطه بین خود و خداوند را قوی کند، خداوند متعال نیز رابطه انسان ها را حفظ می کند و بر محبوبیت آنان می افزاید.

امام جمعه رودهن با اشاره به جایگاه ارزشمند خدمت رسانی خالصانه و بی منت به مردم، افزود: مسوولان نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره صالح هستند و برای کسب رضایت مردم ایران تلاش می کنند و امید است اینگونه خدمت رسانی بیش از پیش افزایش یابد.

وی بیان کرد: امروز نقش مسوولان و خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی نقشی ارزشمند است و باید برای عزت و عظمت این نظام مقدس که به برکت جایگاه ارزشمند اسلام و شهدای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی به دست آمده، پیش رود.

امام جمعه شهر رودهن به نقش ارزشمند ولایت و رهبری پرداخت و گفت: امروز فصل الخطاب تمام مسائل، مشکلات و موانع، نظرات و بیانات، رهبری است که لازمه آن توجه ویژه مسوولان نظام و همه آحاد جامعه است.

حجت الاسلام توسلی بیان کرد: با گذشت 34 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که با تمام تهدیدها و توطئه های دشمن چه در سطح داخلی و چه خارجی همراه بوده است، شاهد رشد و شکوفایی آن در تمام جهان هستیم که این افتخارات از برکات ولایت و رهبری است.

وی به کسب رتبه های علمی ایران در سالهای گذشته پرداخت و افزود: ایران در سال 2011 رتبه 16 علمی کشور را کسب کرد و در صورت تداوم این روند و افزایش تولید بیش از 34 هزار مقاله علمی در جایگاه بالایی قرار خواهد گرفت و این در حالی است که با پیش بینی های صورت گرفته توسط موسسات علمی جهان، در سال 2018، ایران اسلامی در بین 10 کشور برتر علمی جهان، رتبه چهارم را بعد از چین، آمریکا و انگلستان خواهد داشت که این برای ما بسیار ارزشمند است.

امام جمعه رودهن رسیدن به اقتدار، بالندگی را مرهون تولید و گسترش علمی خواند و گفت: ایران روز به روز با تلاش دانشمندان و نخبگان به سوی توسعه و گسترش در تمامی عرصه ها در حرکت است و این نیازمند همدلی و اتحاد در بین تمامی مردم جامعه است./س


برچسب ها: نظام ، رهبری ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.