سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اذعان نماينده انگليسي به ديکتاتوري اتحاديه اروپا

يکي از نمايندگان پارلمان اروپا از کشور انگليس اعتقاد دارد در حال حاضر نهادهاي اروپايي چندان دموکراتيک به شمار نمي روند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از شبکه تلويزيوني يورونيوز ؛ دولت انگليس طي چهار سال آينده درباره خروج از اتحاديه اروپا همه پرسي برگزار مي کند و  نظرسنجي هاي اخير نشان مي دهد اکثر مردم اين کشور خواهان خروج از اتحاديه اروپا هستند. 

دانيل هانان نماينده محافظه کار انگليسي در پارلمان اروپا و از سياستمداران مخالف اتحاديه اروپا درباره علت حضورش در اين پارلمان گفت فرض بر اين است که پارلمان اروپا مجلس نمايندگي است من واقعا از واکنش برخي از طرفداران فدراليسم در اروپا شگفت زده مي شوم که مي گويند فعاليتهاي اين پارلمان براي مديريت سراسر قاره مشروع است اما هنگامي که مشکلي مطرح مي شود، آن را به گردن نماينده ديگري مي اندازند. 

من ادعا نمي کنم که  همه راي دهندگان من در حوزه انتخاباتي ام در انگليس  ديدگاه مشترکي با من دارند و حتي ممکن است اکثر آنان نظر مخالف من داشته باشند اما قطعا عده اي نيز از ديدگاههاي من حمايت مي کنند. اين ديدگاهي نگران کننده و شگفت انگيز است که  عنوان مي شود شما فقط اگر طرز فکر خاصي داشته باشيد اجازه داريد در  شيوه  دموکراتيک قانونگذاري شرکت کنيد.

وي ادامه داد بخشي از مشکل اروپا اين است که کشورهاي مختلف با ديدگاههاي متفاوت درباره چگونگي همکاري جامعه و اقتصاد به توافقي رسيده اند که هيچ کس را راضي نمي کند به همين علت من از موقعيت انگليس بسيار خوشحال و راضي ام. آنها تحت قوانين خاص بوده اند و تلاشي براي نصيحت کردن ديگر کشورها نمي کنند. در حال حاضر اروپا چندان دموکراتيک تلقي نمي شود زيرا  قدرت قانونگذاري و اجرايي به دست بيست و هفت کميسر اروپايي  گذاشته شده است که به شيوه دموکراتيک  انتخاب نشده اند و از انتقادها و افکار عمومي مصون مانده اند.


                            آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
برچسب ها: انگلیس ، دیکتاتور ، اروپا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.