سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمرين 19 اسفند تيم فوتبال استقلال؛

تمرين آبي پوشان فردا برگزار نمي شود/ قلعه نوعي غايب تمرين امروز

تمرین امروز آبی پوشان پایتخت ساعت 15:30 دقیقه در آکادمی مرحوم ناصر حجازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تمرین تیم فوتبال استقلال امروز 19 اسفند آغاز شد و بازیکنانی که روز گذشته در برابر تراکتورسازی تبریز حاضر بودند امروز به ریکاوری پرداختند به گونه ای که بازیکنان پس از دویدن و انجام حرکات کششی به بازی آقا وسط پرداختند.

قلعه نوعي سرمربي تيم استقلال در تمرين امروز غايب بود.

پس از آن بیک زاده، صادقی، مجیدی و بائو زیرنظر امير حاج قاسم مربی بدنساز تیم دوباره به نرم دویدن ادامه دادند و بازیکنان زیر نظر مجید صالح به گروه های چهار نفره به انجام تمرینات تاکتیکی پرداختند.

گفتنی است، تمرین آبی ها زیر بارش باران انجام گرفت و شرایط زمین تمرین نامناسب و گل آلود بود به طوری که بازیکنان تنها در دو سوم زمین تمرین کردند و یک سوم زمین با نایلون پوشیده شده بود اما از نکات جالب توجه در تمرین امروز آبی پوشان شوخی های نکونام با آرش برهانی بود.

در تمرین تیم فوتبال استقلال حیدری به دلیل مصدومیت و سیدمهدی رحمتی به علت انجام درمان از طریق فیزیوتراپی نتوانستند سایر آبی پوشان را امروز همراهی کند و در غیاب گلر شماره یک آبی ها پنج دروازه بان جوان زیرنظر بابازاده به تمرین پرداختند.

شایان ذکر است، بازیکنان استقلال پس از انجام ریکاوری به فوتبال در عرض زمین پرداختند و تنها شاهرخ بیاني و ماجدی نظاره گر بازی فوتبال آبی پوشان بودند.

لازم به ذکر است، 50 هوادار در تمرین تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی یک بر صفر این تیم مقابل تراکتورسازی تبریز حاضر شدند.

تمامی بازیکنانی که روز گدشته در دیدار استقلال مقابل استقلال بازی می کردند ، مثل پژمان منتظری، علی حمودی، فرهاد مجیدی، سیاوش اکبرپور و ساموئل محل تمرین را ترک کردند.

بازیکنان ذخیره مثل موسوی، محمد رضایی، برهانی نکونام عمران زاده فرزاد حاتمی و بازیکنان دیگر به در محل تمرین ماندند و فوتبال بازی کردند.

اندک تماشاگران تمرین امروز به خاطر سردی هوا محل تمرین را ترک کردند، کریم بوستانی اولین مربی بود که محل تمرین را ترک کرد.

میثم بائو آخر تمرین دور زمین مشغول دویدن بود حضور یکی از دوربین تلویزیونی برای سال نو در محل تمرین استقلال حضور داشت تمرین رأس ساعت 17 تمام شد.

گفتني است، با صلاحديد کادر فني تمرين فردا 20 اسفند آبي پوشان تعطيل شد. /مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.