سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/ امام جمعه شهرکرد؛

وحدت کلمه، لازمه پیشرفت همه جانبه استان چهارمحال و بختیاری است

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، وحدت کلمه مردم و مسئولان را لازمه پیشرفت همه جانبه استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

حجت الاسلام محمدعلی نکونام، در شورای اداری استان چهارمحال و بختیاری گفت: اقدامات مطلوبی در راستای توسعه استان چهارمحال و بختیاری، در بخش های مختلف انجام شده است ولی تا رسیدن به نقطه مطلوب، فاصله زیادی است.

وی افزود: منظور از تحقق واقعی وحدت کلمه، تنها وحدت مسئولان با یکدیگر نیست بلکه باید در تحقق این مهم، همه نخبگان و تاثیرگذاران بر مردم و جامعه، در راستای رسیدن به اهداف توسعه ای گام بردارند.

حجت الاسلام نکونام، با دعوت از همه نخبگان استان چهارمحال و بختیاری، در افزایش انسجام و وحدت مردم  این استان تاکید کرد: اگر تکروی و خود رایی در استان چهارمحال و بختیاری حاکم شود، تحقق اهداف نیز با مشکل جدی مواجه می شود.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا همزمان با سراسر کشور در استان چهارمحال و بختیاری در سال 1392، گفت: باید از تجربه موفق انتخابات های برگزار شده در کشور در راستای فراهم شدن فضای آرام، افزایش مشارکت مردم و ایجاد فضای نقد منصفانه بهره گیری کرد.

وی افزود: دشمنان، به انتخابات سال آینده چشم دوخته اند و همگان موظفند در برگزاری انتخاباتی در شان نظام جمهوری اسلامی تلاش کنند.

حجت الاسلام نکونام، با توصیه به مدیران دستگاه های اجرایی استان چهارمحال و بختیاری، در استفاده از فرصت خدمت به مردم در ساختن آخرت خود، تصریح کرد: به بیان احادیث و روایت های ائمه اطهار و بزرگان دین، هر فردی در هر عرصه ای بتواند به مردم و زیردستان خدمت کند ولی از این این فرصت استفاده نکند، خداوند ذلت دنیا و آخرت را نصیب وی می کند./س

برچسب ها: وحدت ، کلمه ، چهارمحال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.