سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/با مصوبه هیئت دولت

شهرداری گنبکی ریگان آغاز به کار کرد

با حضور فرماندار و مسئولان ادارات شهرستان ریگان‌ شهرداری و شورای اسلامی شهر گنبکی راه‌اندازی و آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، با مصوبه هیئت دولت پیش از ظهر امروز‌ با حضور فرماندار و مسئولان ادارات شهرستان ریگان‌ شهرداری و شورای اسلامی شهر گنبکی راه‌اندازی و آغاز به کار کرد.

فرماندار ریگان در این مراسم اظهار داشت: با توجه به اینکه گنبکی سه سال قبل به بخش ارتقا‌ یافته‌ با مصوبه هیئت دولت به شهر تبدیل شد و‌ امروز به طور رسمی‌ کار خود را آغاز می‌کند.

مجید اعتمادی افزود:‌ گنبکی با جمعیت 6 هزار نفر‌ به شهر ارتقا‌ یافت و با راه‌اندازی شهرداری و شورای اسلامی شهر گنبکی شاهد پیشرفت‌های عمرانی زیادی در این بخش هستیم.

وی ابراز داشت: در گذشته توفان‌های شدید شن موجب مشکلاتی در این بخش می‌شد به طوری که تعدادی از روستاهای آن در حال متروکه شدن بودند، اما با ایجاد جنگل دست کاشت‌ این شهر‌ اکنون به بهشت شرق استان کرمان تبدیل شده است.

اعتمادی تصریح‌ کرد: وجود باغات مرکبات در گنبکی موجب شده ‌که این بخش رونق خاصی بگیرد و مرکبات آن در استان کرمان نمونه شناخته شوند.

‌مصطفی زینت‌بخش بخشدار گنبکی از برگزاری نخستین انتخابات شوراهای اسلامی شهر ریگان در سال آینده خبر داد‌ و اظهار داشت: با راه‌اندازی شهر‌داری شاهد پیشرفت‌هایی در مرکز شهر ریگان هستیم.

 گرگندی و رضا وحید‌زاده به عنوان نخستین رئیس شورا‌ و شهردار‌ رسمی گنبکی ریگان انتخاب شدند.

‌بخش گنبکی ریگان در 25 کیلومتری مرکز شهرستان ریگان با 22 هزار نفر جمعیت قرار دارد.
برچسب ها: ریگان ، شهرداری ، گنبکی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.