سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كود ورمي كمپوست در تعاوني روستايي چناران توليد مي شود

رئيس اداره تعاون روستايي چناران گفت: در سال توليد ملي و سرمايه ايراني توليد كود ورمي كمپوست توسط اتحاديه و تعاوني روستايي اين شهرستان در حال توليد است.

 

به گزارش  گروه استانهاي باشگاه خبرنگاران   ،محمد ولي براي نخستين بار در شهرستان اين كود توسط اتحاديه و تعاوني روستايي  سازمان تعاون چناران توليد و به كشاورزان عرضه خواهد شد.

رئيس اداره تعاون روستايي چناران افزود: تا به حال حدود 400 تن كود حيواني از دامداران منطقه خريداري و اقدامات اوليه از جمله سرند انجام شده كه با خريد و رها سازي كرم كود كمپوست بعد زمان چهار ماه وارد بازار و به كشاورزان عرضه خواهد شد.

ولي گفت: با توجه به ارائه كودهاي شيميايي به محصولات كشاورزي، نياز است كه اين گونه كودها جايگزين كودهاي شيميايي شود.

وي از توزيع بذر ذرت براي كشاورزان منطقه خبر داد و بيان كرد: هماهنگي هاي لازم جهت ارائه بذر ذرت به هر مقدار نياز كشاورزان تهيه مي شود و به كشاورزان ارائه خواهد شد كه در زمان مقرر به كشت اين محصول بپردازند.

رئيس اداره تعاون روستايي چناران به برخي خدمات ارائه شده توسط اين سازمان اشاره كرد و گفت: با عنايت به داشتن مركز معاينه فني خودروهاي سبك در اتحاديه تعاوني هاي روستايي و با توجه به نزديك شدن ايام تعطيلات نوروزي و شروع سفرهاي نوروزي آمادگي ارائه خدمات معاينه فني جهت خودروهاي سبك را دارد.  /ش

برچسب ها: کود ، ورمی ، کمپوست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.