سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

ماهیت کانادا با تهدید تشکیلات خودگردان مشخص شد

نائب رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با بیان اینکه کشورهای غربی از ارسال پرونده اسرائیل به دادگاه لاهه هراس دارند،گفت: ماهیت اصلی دولت کانادا با تهدید تشکیلات خودگردان به انصراف از شکایت رژیم صهیونیستی مشخص شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / منصور حقیقت‌پور در خصوص تهدید به قطع کمک‌های مالی کانادا به تشکیلات خود گردان فلسطین، اظهار داشت: سیاست‌های خصمانه رژیم صهیونیستی در سیاست‌های کشورهای هم‌پیمان این رژیم جعلی جاری است.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت‌های غربی سعی دارند با تهدید به قطع کمک‌های مالی ملت فلسطین را از احقاق حقوق خود به دور کنند، تصریح کرد: کشورهایی که داعیه‌ تمدن و حقوق بشر را دارند با تهدید و ارعاب ملت‌های مسلمان را از حقوق خود دور کنند.

وی با بیان اینکه ماهیت دولت اوتاوا پس از تهدید تشکیلات خودگردان مشخص شد، ادامه داد: دولت کانادا نشان داد که در ظاهر به دنبال احقاق حقوق ملت فلسطین بوده و در پشت‌پرده با لابی صهیونیسم برای پایمال کردن حقوق مردم فلسطین هم قسمشده است.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، تصریح کرد: ملت فلسطین این حق را باید برای خود قائل باشد که با تنظیم لایحه و ارائه آن به دادگاه بین المللی لاهه به دنبال احقاق حقوق پایمال شده خود باشند.

حقیقت پور با بیان اینکه کشورهای غربی از فرستادن پرونده اسرائیل به دادگاه لاهه هراس دارند، خاطرنشان کرد: قطعا باارسال پرونده اسرائیل به دادگاه لاهه جنایت‌های این رژیم ضد بشری برملا خواهد شد.

کانادا اعلام کرده در صورت ارجاع پرونده اسرائیل به دادگاه لاهه از سوی تشکیلات خودگردان فلسطین، کمک‌های مالی خود را از این تشکیلات قطع خواهد کرد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.