سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

منابع طبیعی یکی از ظرفیت‌های زنجان

منابع طبیعی به عنوان یکی از توانمندی‌های و ظرفیت‌های استان زنجان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکززنجان معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با بیان اینکه منابع طبیعی به عنوان یکی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان است، افزود: باید از این ظرفیت در بخش‌های مختلف توسعه کشور استفاده شود.

عباسی از انعقاد تفاهم‌نامه‌های مشترک دستگاه‌های مختلف اجرایی خبر داد و افزود: نهاد مقدس بسیج و سپاه نیز با انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری در زمینه توسعه و آبادانی استان به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته اقدامات مطلوبی را انجام می‌‌دهند.

وی تزریق اعتبارات و تسهیلات را موجب اجرای طرح‌های مختلف اقتصادی در این زمینه عنوان کرد و ادامه داد: برای لبیک‌گوئی به تاکیدات مقام معظم رهبری باید در راستای توسعه و آبادانی استان با توجه به منابع طبیعی گام برداشت.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید برای ادامه راه شهدا و رزمندگان تصریح کرد: شهدا و رزمندگان درخت انقلاب اسلامی را کاشتند و امروز ادامه دهندگان راه شهدا این مسیر را ادامه می‌دهند.

عباسی با بیان اینکه امروز نهال انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و پاسداری از کیان اسلامی به درخت تنومندی تبدیل شده است، خاطر نشان کرد: باید جانفشانی و ایثارگری‌های رزمندگان مورد توجه قرار گیرد./س

برچسب ها: منابع ، طبیعی ، ظرفیت ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.