سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

سفری به یاد ماندنی را به گردشگران نوروزی کرمانشاه نوید می دهیم

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: سفری به یاد ماندنی را برای نوروز 92 به گردشگران نوروزی استان کرمانشاه نوید می دهیم

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

محمدرضا ستایش فر گفت: برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی، برپایی سیاه چادر و نمایش جلوه هایی از زندگی عشایر، اجرای جنگ های شادی در محوطه طاقبستان، جشنواره و مسابقه سفره های هفت سین و ... از جمله برنامه های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه در ایام نوروز 92 است.

وی ادامه داد: همچنین برگزاری جشنواره سبزه های نوروزی، جشنواره غذا، آش و شیرینی های محلی در محل تکیه معاون الملک و کاروانسرای بیستون از دیگر اقدامات در دست اجرا برای ایام نوروز 92 در سطح استان کرمانشاه می باشد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، گفت: کشیک های سازمان های امدادی و خدماتی احصاء شدند و در اختیار مسافران نوروزی قرار خواهد گرفت، بیمارستان ها، داروخانه های شبانه روزی، آتش نشانی، بانک ها، نانوایی ها و ... از جمله این اطلاعات هستند.

ستایش فر تصریح کرد: اقلام تبلیغاتی مربوط به معرفی استان شامل کتابچه های معرفی جاذبه های تاریخی و تفریحی، نقشه استان و شهرستان، دفترک ها در محل هایی که برای راهنمایی مسافران در مبادی ورودی شهرها تدارک دیده شده توزیع خواهند شد.

این مقام مسوول اظهار داشت: در زمینه زیباسازی مبلمان شهری و بهسازی فضای بصری توسط مدیریت شهری و بخصوص شهرداری اقدامات بسیارخوبی انجام شده که مجموعه این تلاش ها سفری خوب و به یادماندنی را برای عزیزانی که به این استان سفرمی کنند را نوید می دهد./س

برچسب ها: کرمانشاه ، سفر ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.