سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آذربایجان ‌غربی/با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

ششمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان ‌غربی از برگزاری ششمین نمایشگاه و جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های این استان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام محمدباقر کریمی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان اظهار داشت: ششمین نمایشگاه و جشنواره مطبوعات آذربایجان ‌غربی روزهای 21 تا 23 اسفندماه در ارومیه برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم افتتاحیه این نمایشگاه و جشنواره با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز دوشنبه 21 اسفندماه در محل جدید مجتمع نمایشگاهی ارومیه واقع در قسمت انتهای مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی در ادامه با اشاره به ارسال بیش از 600 اثر به این جشنواره، اظهار داشت: از میان آثار ارسالی، 35 اثر مربوط به بخش عکس، 45 مورد طنز، 88 مورد خبر، 45 مورد مربوط به بخش ویژه مقاله و 65 اثر در بخش آزاد است.

وی گفت: همچنین در بخش گزارش 62 اثر، در بخش سرمقاله و یادداشت 120 اثر و در بخش مصاحبه 68 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که در مراسم اختتامیه از سه اثر در هر بخش تجلیل می‌شود.

کریمی خاطرنشان کرد: داوری آثار توسط اساتید برتر کشوری دانشگاه تهران انجام شده و اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هیچ دخالتی در این پروسه نداشته است.

وی ادامه داد: در نمایشگاه مطبوعات امسال، 65 غرفه موجود است که از این میزان تعداد سه غرفه مربوط به نشریات محلی، هشت غرفه پایگاه‌های خبری، هشت غرفه خبرگزاری‌ها و 13 غرفه روزنامه‌های سراسری حضور خواهند داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان ‌غربی عنوان کرد: در این دوره از نمایشگاه، غرفه جنگ نرم  نیز حضور خواهد داشت که در آن نرم‌افزارها و نشریات مرتبط با جنگ نرم ارائه می‌شود.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.