سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

نهالکاری 115 هزار هکتار عرصه های جنگلی مازندران

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران منطقه ساری با اشاره به نهالکاری 115 هزار هکتار از عرصه های جنگلی امسال در استان گفت:بزرگترین مجریان طرح جنگل کشور در مازندران هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران نوبخت در همایش هفته منابع طبیعی در دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری افزود:سطح عرصه هالی منابع طبیعی مازندران یک میلیون و 700 هزار هکتار بوده که 500 هزار هکتار آن در منابع طبیعی نوشهر و یک میلیون و 200 هزار هکتار در منابع طبیعی ساری است.

وی تصریح کرد:در حوزه اداره کل منابع طبیعی ساری،حدود یک میلیون و 600 هزار واحد دامی داشته که 400 هزار دام را از جنگل ها خارج کرده ایم و یک میلیون و 200 هزار دام باقی مانده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران منطقه ساری با بیان اینکه بزرگترین مجریان طرح جنگل کشور درمنطقه ساری فعالیت می کنند،گفت:درکل منطقه شمال 52 مجری جنگلداری داریم که 13 مجری طرح مربوط به ساری است.

نوبخت با اشاره به اینکه هر سال حدود چهار هزار هکتار از جنگلهای مازندران نهالکاری می شود،افزود:بعد از انقلاب تاکنون حدود 115 هزار هکتار از عرصه های جنگلی مازندران منطقه ساری نهالکاری شده است../س
برچسب ها: نهالکاری ، جنگل ، مازندران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.