سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مديركل آموزش وپرورش استان كرمان در اختتاميه هفتمين المپياد فرش :

3/34 درصد هنرستانها تحت پوشش رشته فرش قرار دارند

مديركل آموزش وپرورش استان كرمان در اختتاميه هفتمين المپياد فرش دربخش دانش آموزي و دانشجويي كه با حضور معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش وپرورش درمحل تالار وحدت كرمان برگزار شد، گفت: 3/34 درصد هنرستانها تحت پوشش رشته فرش قرار دارندوآموزش و پرورش بهترين جايگاه سرمايه گذاري در حوزه فرش است.

 به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از  وزارت آموزش و پرورش ، ابراهيم شيخ بهائي در آيين اختتاميه هفتمين المپياد ملي فرش دستباف ايران افزود: آموزش و پرورش در راستاي تقويت جايگاه فرش و رساندن آن به جايگاه اصلي خود در اقتصاد مي تواند نقش بسيار مهمي را ايفاكند.
وي خاطرنشان كرد: آموزش و پرورش در مجموع 34 و سه دهم درصد استان را زيرپوشش رشته فرش قرار داده كه در صورت حمايت مسوولان مربوط، مي توان اين پوشش را به صد درصد افزايش داد. 
وي گفت: هر سال 250 تا 300 هنرآموز رشته فرش در دوره متوسطه درس خود را به پايان مي رسانند و براي ورود به بازار كار و آموزش عالي آماده مي شوند.
شيخ بهايي، فرش دستباف و رشته تحصيلي مرتبط با آن را سرشار از هنر و زيبايي توصيف كرد و افزود : هنر در مكتب و نظام ما جايگاه ويژه دارد. 
مديركل آموزش وپرورش گفت: اگر نگاه اين باشد اين صنعت توسعه پيدا كند و صادر شود بهترين جاي براي سرمايه گذاري، آموزش پرورش است./ف
برچسب ها: هنرستان ، رشته ، فرش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.