سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت هفته درختکاری؛

500 اصله نهال در کوهستان منطقه یک با همکاری گروه های مردمی کاشته شد

شهردار ناحیه کوهستان گفت: ناحیه کوهستان به مناسبت هفته درختکاری اقدام به کاشت نهال در ارتفاعات مشرف به منطقه نمود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، آقا میر افزود: در این اقدام 500 اصله نهال از میوه های سیب، هلو و گردو در مسیرهای کوهپیمایی درکه و گلابدره با مشارکت گردشگران و کوهنوردان غرس شد.

مجید نوربخش رئیس ستاد برف روبی و معاون امور شهری و فضای سبز بیان کرد: با پیش بینی های انجام شده و گزارش سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف در پایان هفته، کلیه نیروهای نواحی دهگانه، پیمانکاران، نیروهای انسانی، ستاد برف روبی تا عادی شدن وضعیت تردد شهروندان به صورت شبانه روزی اقدام به بازگشایی و برف روبی معابر اصلی و بزرگراهی نمودند.

وی خاطر نشان کرد: به دلیل محدودیت ترافیکی در بزرگراه شهید آیت الله صدر محورهای شمال تهران شامل خیابان های شهید لواسانی، شهید باهنر، بلوار ارتش و خیابان های دیگر بخشی از ترافیک عبوری را در خود جای داده که برای سهولت در تردد شهروندان معابر اصلی در اولویت برف روبی قرار گرفت تا تردد جاری شود.

نوربخش اظهار داشت: کلیه مخازن زرد رنگ در سطح معابر اصلی شارژ بوده و در اختیار شهروندان قرار دارد و سایت های برف روبی و کلیه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین همه آماده خدمات رسانی به شهروندان هستند./ل

برچسب ها: معابر ، سطح ، هواشناسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.