سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

بي اثر بودن فشارها و مانع تراشي ها دشمنان در اعتلاي علمي كشور

سرعت تولید علم و فناوری در ایران به اندازه‌ای افزایش یافته است که مانع تراشی‌های دشمنان نیز سودی ندارد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان استاندار زنجان در مجمع بسیج استانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان،گفت: پیشرفت‌های ایران اسلامی نشان داد که هیچ مانعی با هیچ بهانه‌ای نمی‌تواند مانع اعتلای نظام شود.

رئوفي نژاد افزود:تا زمانی که روحیه ضد صهیونیستی و ضد استکباری در ملت ایران وجود دارد، دشمن نمی‌تواند مانعی در راه این ملت به وجود آورد.

وی ترورها، فشارها و تحریم‌های اقتصادی را یکی از حربه‌های دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: ایجاد موانع در مسیر پیشرفت و ترقی نظام و دستیابی به تکنولوژی روز جهان از اهداف دشمنان بوده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه ترورهای دشمنان در اعصار مختلف ادامه داشته و دارد، یادآور شد: امروز پیشرفت‌های خیره‌کننده فرزندان این مرز و بوم مورد حسادت دشمن قرار گرفته و ترورهای دشمنان نیز به این سمت صورت می‌گیرد.

رئوفي نژاد نیاز جامعه امروز را پیشرفت در عرصه‌های مختلف علمی، فناوری و تکنولوژی عنوان کرد و افزود: ترور دانشمندان هسته‌ای کشور برای ایجاد مانع در راه پیشرفت‌های غرورآفرین کشور است.

وي با اشاره به سرعت پیشرفت علم در ایران،ادامه داد: اگرچه ایجاد موانع از سوی دشمنان هزینه‌هایی را نیز به نظام اسلامی تحمیل کرده است،ولي  سرعت تولید علم و فناوری در ایران به اندازه‌ای افزایش یافته است که مانع تراشی‌های دشمنان نیز سودی ندارد.

استاندار زنجان با بیان اینکه فکر خلاق جوانان را موجب شکوفایی و توسعه کشور برشمرد و يادآور شد: ‌امروز با خلاقیت جوانان ایرانی نگاه به نظام اسلامی نگاهی عقب‌مانده و واپس‌گرا نیست.

رئوفي نژاد اظهار كرد : امروز دانشمندان ایرانی نه تنها در کشور ایران بلکه در بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکایی نقش‌آفرینی کرده و مدارج و موفقیت‌های علمی را کسب می‌کنند.

وي  یادآور شد: ایجاد موانع در مسیر توسعه علمی ایران امروز تاثیرگذار نبوده و دستاوردهای جدید هسته‌ای ایران چشم دشمنان را کور کرده است.

استاندار زنجان خاطر نشان كرد: پیشرفت‌های ایران اسلامی نشان داد که هیچ مانعی با هیچ بهانه‌ای نمی‌تواند مانع اعتلای نظام اسلامي شود./س


 

برچسب ها: فشار ، دشمنان ، علمی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.