سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/ با دستور وزیر جهاد كشاورزی صورت گرفت:

تصویب اجرای طرح آبیاری 300 هكتار از اراضی روستایی شهرستان لردگان

با دستور وزیر جهاد كشاورزی، اجرای طرح آبیاری 300 هكتار از اراضی كشاورزی روستاهای خنگ دره شور تا سرقلعه در شهرستان لردگان تصویب شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با رسانه های استان چهارمحال و بختیاری گفت: اختصاص اعتبار به اجرای طرح های كشاورزی این شهرستان در دیدار با وزیر جهادكشاورزی تصویب شد.

مجید جلیل سرقلعه، با بیان مشكلات این شهرستان در بخش كشاورزی افزود: در این دیدار، مشكل اعتباری اجرای طرح های كشاورزی و صناع غذایی شهرستان لردگان نیز بررسی شد.

وی، با بیان مصوبات این نشست، تصریح كرد: بهره برداری از طرح فلارد یك  با اختصاص 450 لیتر آب در ثانیه با همكاری وزارت نیرو از دیگر مصوبات این نشست بود.

جلیل گفت: بهره برداری از این طرح، اختصاص حق آبه به 600 هكتار از اراضی كشاورزی  شهرستان لردگان را سهولت می بخشد و حدود 300 خانوار این بخش را بهره مند می كند.

نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی افزود: اختصاص پنج میلیارد ریال اعتبار به اجرای طرح آبیاری، 300 هكتار از اراضی كشاورزی روستاهایی خنگ دره شور تا سرقلعه و سرعت بخشی به تكمیل آن از دیگر مصوبات این نشست بود.

جلیل اظهار داشت: همچنین در این دیدار، سرعت بخشی به بهره برداری از مجتمع های سه گانه بخش های فلارد، خانمیرزا و مركزی و تامین بودجه مورد نیاز تكمیل آن از سرجمع اعتبارات سال 91 به تصویب رسید.

شهرستان لردگان، از شهرستان های دارای قابلیت بالا در بخش كشاورزی استان چهارمحال و بختیاری است و مركز آن در فاصله 160 كیلومتری شهرکرد؛ مرکز این استان قرار دارد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.