سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

کردستان نمونه عینی وحدت بین مذاهب در کشور است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به وحدت و انسجام همیشگی پیروان مذاهب مختلف اسلامی در این استان، گفت: کردستان نمونه عینی وحدت و تقریب بین مذاهب در کشور است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  سنندج، حجت الاسلام والمسلمین شاهرودی با اعلام این مطلب گفت: وجود بیش از 2هزار و 800 مسجد و مکان متبرکه در استان کردستان و فعالیت روحانیون تلاشگر این استان ظرفیت ‌های ارزشمندی را برای تبلیغ دین و تقویت و توسعه وحدت در این استان فراهم کرده است.
وی افزود: ظرفیت انجام کارهای فرهنگی به ویژه در حوزه دینی با توجه به فرهنگی بودن مردم در استان کردستان کاملا مهیا است و همواره مردم ولایت مدار این استان از مذاهب مختلف اسلامی در کمال وحدت و انسجام برای تعالی روزافزون ایران اسلامی گام برداشته و به عینه می توان گفت که کردستان نمونه عینی وحدت و تقریب بین مذاهب در کشور است.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان همچنین گفت:وحدت سنی و شیعه در این استان سابقه‌ ای طولانی دارد و برادران اهل سنت و تشیع در این استان در کنار هم بدون کوچکترین مشکلی زندگی می‌ کنند.
حجت الاسلام والمسلمین شاهردوی از سازماندهی بیش از 6هزار روحانی و طلبه اهل سنت در استان کردستان و مهیا بودن تمامی امکانات استان برای ترویج هرچه بیشتر فعالیت های قرآنی در استان خبرداد./س
برچسب ها: مذاهب ، وحدت ، کردستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.