سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

برگزاری آیین بزرگداشت پنجمین یادمان فرهنگیان فقید چالوس

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت کسانی که در راه علم عمرشان را صرف کردند فانی نیستند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، قاسم احمدی لاشکی گفت: آنکه به علم زنده است زندگانی بر او ساده خواهد بود و آنهایی که در راه علم عمر خود را صرف کردند فانی نیستند.

احمدی افزود: امروز دشمن در حوزه های علمی بهترین دانشمندان ما را ترور می کنند چون این دانشمندان درست اندیشه می کنند و علم خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم می کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه معلمان جامعه را زنده می کنند عنوان کرد : امروز اطبا و پزشکان و همه افراد در حوزه های مختلف علمی همه افراد خود را پیوسته بعد از خدا ، به معلمان خوب منتسب می کنند و این افتخاری برای حرفه معلمی است.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی به شهدای فرهنگی اشاره کرد و خاطرنشان کرد : شهدای فرهنگی همه وجودشان را گذاشتند تا جامعه به سمت آموزش و پرورش در همه زمینه ها برود و بنابراین باید قدر شناس حرفه معلمی باشیم.

قاسم احمدی لاشکی با بیان اینکه شما معلمان در مکتب شهید چمران و چمران ها هستید تصریح کرد : شهید چمران شاگرد ممتاز یکی از دانشگاههای معتبر جهانی در آمریکا بود اما هرگز خود را گم نکرد و همواره متواضع و مردمی بود./س


برچسب ها: راه ، علم ، عمر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.