سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پس لرزه های اولتیماتوم به غایبان اردوی تیم ملی

داودی: به خاطر مسائل شخصی به اردوی تیم ملی نرفتم

اردوی تیم ملی وزنه برداري بزرگسالان در حالی برگزار شد که 12 نفر از سوی کوروش باقری سرمربی تیم وزنه برداری دعوت شدند ولی در حالی که 2 نفر در اردوها حاضر نشدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران نفرات دعوت شده به اردو، در دسته 62 کیلوگرم، مجید عسگری و علی اصغر غفوری، دستاه 69 کیلوگرم مرتضی رضائیان و سجاد بهروزی، دسته 77 کیلوگرم رسول تقیان، دسته 94 کیلوگرم، سعید محمد پور و یاسین باقری، دسته 105 کیلوگرم کیاقدمی و محسن بهرام زاده و در دسته فوق سنگین بهادر مولایی، رشید شریفی محسن داودی و مرتضی رسائیان بودند که محسن داودی و رضائیان تیم را همراهی کردند.

با توجه به پیگیری از چگونگی این مسئله از سرمربی تیم ملی وزنه برداری افزود: رضائیان قبل از شروع اردو با من صحبت کرد و دلیل همراهی نکردنش را به وی متذکر شد ولی داودی هیچگونه تماسی با وی تا به امروز نگرفته است و از همراهی ایشان با تیم مغدور خواهیم بود.

محسن داودی در خصوص اینکه تمرینات خود را در اردو پیگیری نمی کند گفت: به دلیل مسائل مشخص نتوانستم در اردوها حاضر شوم ولی تمام تلاشم را خواهم کرد تا کادر فنی را راضی بکنم تا بتوانم در بقیه اردوها که در تهران برگزار می شود حاضر شوم.

وی در ادامه گفت: الان با وجود اینکه شاهد آن هستیم که در فدراسیون بهترین کادر فنی تمامی تیم های ملی را هدایت می کند پس بهترین موقعیت می باشد که هر ورزشکاری داخل اردو شود تا بتواند در تمامی مسابقات خوش بدرخشد./آق
برچسب ها: تیم ملی ، اردو ، بزرگسالان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.