سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

لغو تعطیلات رسمی کشور فقط یک پیشنهاد بود/ موضوع منتفی است

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ساماندهی تعطیلات رسمی کشور، گفت: این موضوع ربطی به مجلس ندارد و پیشنهاد یکی از نمایندگان بود که به نظر می‌رسد این طرح در مجلس مطرح نشود و موضوع لغو تعطیلات مناسبتی نیز منتفی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ منصور حقیقت‌پور افزود: در نخستین نشست مجمع نمایندگان شمال غرب کشور 20 تن از نمایندگان از استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل و زنجان گرد هم آمدند تا با هم‌فکری استاندار آذربایجان شرقی، معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان غربی و دیگر حاضرین در این جلسه موضوعات و مسایل مطرح شده را درست و دقیق برنامه‌ریزی کنیم تا به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

وی گفت: در این نشست مسئولان کمیته‌های مختلف اعم از کمیته‌ اقتصادی، صنایع، علمی‌ و فرهنگی، ورزش و سلامت، همچنین کمیته احیای دریاچه ارومیه گزارش‌های خود را ارائه کردند تا در این زمینه تصمیم‌گیری نهایی و برنامه‌ریزی پیش رو انجام شود.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی همچنین افزود: مهمترین مباحث مربوط به ضرورت احیای دریاچه ارومیه، توسعه خط ریلی شمال غرب و منطقه آزاد تجاری بود که قرار شد این موضوعات از طریق رئیس جمهور و وزرا مورد پیگیری قرار گیرد.

حقیقت‌پور با بیان اینکه هنوز میزبان دومین نشست مشخص نشده و قرار است از بین استان‌های زنجان، آذربایجان غربی و اردبیل یکی از استان‌ها میزبان دومین نشست باشد، گفت: ما در موضوعات مختلف و مشترکات زیادی به نقطه اجماع رسیدیم و امیدواریم با همت و تلاش همه نمایندگان بتوانیم مجمع را در سال آینده در حوزه‌های مختلف پویا‌تر ببینیم.

رئیس مجمع نمایندگان شمال غرب کشور در ادامه افزود: یکی از مباحث اصلی توسعه همه جانبه زیرساخت‌های منطقه بود که در این زمینه مقرر شده توسعه منطقه آزاد ارس و تقویت تبادلات و ارتباطات تا گمرک آستارا، تقویت منطقه آزاد تجاری و اقتصادی در شمال غرب و تکمیل خط ریلی و محورهای مواصلاتی در دستور کار باشد./س

برچسب ها: اردبیل ، لغو ، تعطیلات ، رسمی ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.