سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشتار بیرحمانه شیعیان پاکستان محکوم شد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طی اطلاعیه‌ای، کشتار بیرحمانه شیعیان پاکستان را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ در این اطلاعیه آمده است: اسلام عزیز روز به روز در سراسر گیتی در حال گسترش می‌باشد و دشمنان آن؛ از ابرقدرت‌های جنایتکار به سرکردگی آمریکا و با کمک اذانب خود، دام‌های تفرقه افکنانه را میان آنها گسترده و با هزاران حیله و نیرنگ، به دنبال گسترش تفرقه میان آنان بوده، هر روز شاهد توطئه‌ای علیه مسلمانان هستیم و این بار دستان تفرقه‌افکن آنان؛ مردم شیعه و مظلوم پاکستان را نشانه گرفته و حاصل آن، کشتار بی‌رحمانه این دل‌های عاشق اهل بیت(ع) و مسلمانان دلباخته پاکستانی است. فجایع خونبار پاکستان و کستار بی‌رحمانه شیعیان مظلوم این کشور، دل هر آزاده‌ای را به درد آورده است. گروه‌های سلفی و وهابی، هر روز مسلمانان بسیاری را به خاک و خون می‌کشند، مادران و پدران بسیاری، داغدار فرزندان عزیز خود گشته و فرزندان بسیاری هر روز یتیم می‌شوند.

در ادامه این بیانیه آمده است: نگرانی مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و اعلام انزجار مراجع معزز، علما و ملت فهیم و آگاه ایران اسلامی ناشی از وضعیت پاکستان و اختلافات فرقه‌ای و غفلت از حقوق برادری اسلامی دراین کشور مسلمان که نتیجه‌اش برهم زدن اتحاد مسلمانان است، می‌باشد. گسترش این اختلافات، خواسته دشمنان اسلام است و چیزی است که آمریکا و انگلیس هزینه‌های فراوانی را برای آن صرف کرده‌اند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن محکوم کردن این کشتار؛ با تمامی بازماندگان و مسلمانان پاکستانی ابراز همدردی داشته و خواستار آگاهی و ایستادگی در مقابل این توطئه دشمنان اسلام و مسلمین تا سرنگونی نظام سلطه جهانی و رسیدن به وحدت و برادری میان مسلمانان است./ز

برچسب ها: مظلوم ، شیعیان ، مسلمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.