سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساري/

توزیع 610 هزار بارکد طرح شبنم در آمل توزیع شد

رئیس اداره بازرگانی آمل گفت: تاکنون 610 هزار و 500 بار کد شبنم بین واحدهای صنفی آمل توزیع شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، عباسعلی زمانی صبح امروز در جلسه قاچاق کالا و ارز این شهرستان اظهار داشت: در زمینه بررسی و نظارت کالاهای دخانی طی ماه گذشته در این شهرستان 26 مورد بازرسی مشترک با مشارکت اداره دخانیات و نیروی انتظامی انجام شده است.

وی با اعلام اینکه در مجموع 434 بازرسی از مراکز فروش کالاهای دخانی انجام شد، افزود: در این بین برای متخلفان 54 پرونده تشکیل شده و ارزش ریالی پرونده‌های تخلف 15 میلیون و 363 هزار ریال گزارش شده است.

زمانی با اشاره به اجرای مرحله دوم طرح شبنم در این شهرستان بیان داشت: طرح شبنم یکی از طرح‌های خوبی است که در آن می‌توان اجناس تقلبی را از دیگر اجناس تشخیص داد و در آن به ارزش‌گذاری کالاهای داخلی بیشتر توجه شده است.

رئیس اداره بازرگانی آمل تصریح کرد: مرحله دوم طرح شبنم از نیمه دوم سال 91 آغاز شده و تا 30 بهمن ماه ادامه داشت.

وی یادآور شد: در این مدت یک هزار و 64 واحد صنفی فرم خود اظهاری پر کردند که تعداد بارکد درخواستی‌شان 610 هزار و 500 عدد بوده است.

زمانی تعداد بارکد نصب شده بر روی اجناس و کالاها در این شهرستان را 566 هزار و 875 مورد عنوان کرد و گفت: تعداد 977 واحد صنفی در این مدت بارکد را بر روی محصولات خود نصب کردند  و دیگر واحدهای صنفی نیز در حال نصب بارکد هستند.

این مسئول با اعلام اینکه نمایشگاه فروش بهاره این شهرستان نیز از یکشنبه هفته گذشته با 240 غرفه در محوطه مجموعه ورزشی هلال احمر آغاز به کار کرد، اذعان داشت: این نمایشگاه تا 22 اسفندماه برپا است و در آن محصولات و لوازم ضروری همشهریان در آستانه سال جدید با تخفیف 10 تا 20درصد تخفیف کمتر از قیمت بازار ارایه می‌شود.

وی ایجاد فضایی برای دسترسی اجناس با کیفیت و ارزان برای خانواده‌ها، تعادل و تنظیم بازار، عرضه کالاها از تولید به مصرف و به طور مستقیم، ارایه کالاهای داخلی و حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد./ج1

برچسب ها: آمل ، اجناس ، بازار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.