سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حاشیه برنامه سینمایی "هفت"؛

محسن محسنی نسب: نورچشمی دولت نیستم / نورچشمی‌ها از حمایت های دولت بهره‌مند می‌شوند

من نورچشمی دولت نیستم و تنها نور چشمی ها از حمایت و سرمایه های دولت بهره مند می‌شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه راديو  تلویزیون باشگاه خبرنگاران، برنامه سینمایی "هفت" شب گذشته با اجرای "محمود گبرلو" از شبکه سه سیما به روی آنتن رفت.
گفتگوی این هفته با حضور محسن محسنی نسب کارگردان فیلم "کریستال" به بحث درباره اثر او اختصاص داشت.
"محسن محسنی نسب" اظهار داشت: "کریستال" را در سال 87 فیلم برداری کردم و تاکنون فرصت اکران پیدا نکرد اما فصل اکران چون در این زمان خوب نیست با فروش خوبی روبرو نبوده و در حالی که لیاقت این فیلم بیش از این فروش است.
وی ادامه داد: "کریستال" حاصل تغییرات جامعه است، با یک آرمان وارد سینما شدم هنوز هم آن آرمان را دارم و سینمای من، سینمای دفاع مقدس است.
وی افزود: در حال حاضر اصلی ترین موضوعات جامعه ما  اقتصاد است که براساس علاقه‌مندی به جامعه آثاری از این دست هم به مانند کریستال می‌سازم.
وی در خصوص ساخت این اثر گفت: کریستال را در بخش خصوصی ساختم و از حمایت های دولت استفاده نکردم زيرا نورچشمی دولت نیستم کسانی که نورچشمی دولت باشند از حمایت و بودجه های دولت بهره مند می شوند من فیلمساز دولتی نیستم و آثار خود را در بخش های خصوصی ساخته ام.
وی در پایان خاطرنشان کرد: حضور من در سینما عشق مفرط به جامعه است اگر به دنبال کسب درآمد بودم شغل دیگری را انتخاب می‌کنم.
گفتنی است؛ برنامه سینمایی "هفت"، با اجراو سردبیری "محمود گبرلو" و تهیه کنندگی "علی قانع" هر هفته جمعه شب از شبکه سه سیما به روی آنتن می رود./ص

برچسب ها: برنامه ، هفت ، محسنی نسب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.