سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

عضو کمیسیون عمران مجلس خواستارافزایش نظارت بر بازار مسکن شد

یک عضو کمیسیون عمران مجلس می گوید، باید نظارت ها بر بازار مسکن افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


دکتر محمد ابراهیم محبی گفت: آنچه مسلم است قیمت ها در بازار کنترل نمی شود که این عدم مدیریت باعث شده بازار خانه و مسکن هم تحت تاثیر قرار گیرد.

وی با اشاره به خواست نمایندگان مجلس و مردم از دولت برای افزابش نظارت ها بر بازار مسکن،ادامه داد: البته مجلس نیز به عنوان قوه قانون گذار باید نقش خود در کنترل قیمت ها به درستی ایفا کند.

محبی اظهار داشت: اگر چه قیمتمسکن تا حدودی تحت تاثیر شرایط زمانی، تغییر فصل ها، بازار پایان سال و ... است، اما نمی توان عوامل دیگر را بی تاثیر دانست.

جو روانی موجود در بازار، وجود واسطه ها و ... از جمله دیگر عواملی است که باعث افزایش قیمت های اخیر بازار مسکن شده و وی به آن ها اشاره کرد.

نمانیده سنقر و کلیایی با تاکید بر وجود سرمایه های سرگردان و نبود فرمول های اقتصادی درست، خاطرنشان کرد: نقدینگی های موجود در جامعه باید به شیوه ای صحیح و در جای مناسب صرف شوند تا از تورم هم جلوگیری شود .

این عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه،تصریح کرد: اگر چه بازار مسکن تا حدودی غیر قابل پیش بینی است، اما نباید این بازار را رها شده دانست و معتقدم با ارائه راهکارهایی می توان آن را کنترل کرد./س

برچسب ها: کرمانشاه ، عضو ، کمیسین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.