سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

50 طرح صنعتي با مشاركت بنياد بركت در خراسان شمالي اجرايي مي شود

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي خراسان شمالي گفت : 50 طرح صنعتي مستقر در داخل و خارج از شهركها و نواحي صنعتي استان ، برای تامين مالي به بنياد بركت معرفي شدند.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، محمدرضا باقري افزود: شركت شهركهاي صنعتي خراسان شمالي بر اساس وظيفه سازماني خويش، براي پيگيري و رفع مشكلات و موانع توليد از زمان عقد قرارداد تا كل مدت حيات واحد صنعتي اقدام مي کند.

وي ادامه داد: اين شركت با شناسايي و بررسي طرح هاي درحال اجرا ، واحدهاي به بهره برداري رسيده فعال ، طرح هاي توسعه اي و همچنين واحدهاي صنعتي راكد شده استان كه درراستاي توليد يا احداث واحد صنعتي با مشكل مواجهند ، درسال جاري اقدام به معرفي 50 واحد صنعتي به بنياد بركت نموده است كه با رايزنيهاي انجام شده بيش از نيمي از اين واحدها موفق به عقد قرارداد با اين بنياد مي شوند.

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان افزود : بنياد بركت ، به منظور کمک و همیاری برای بهبود و ارتقاء توانمندی اقتصادی و کارآفرینی واحدهای کسب و کار در مناطـــق کـمتر توسعه یافته و محــروم، در راسـتای تحقـق اهــداف سـند چشـم انداز جمـهــوری اسـلامی ایران فعاليت مي كند.

محمد رضا باقري به سفر پرخيرو بركت مقام معظم رهبري به استان اشاره و تاكيد كرد: سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان موجب بروز تحولات خوبی در بخش های اقتصادی و صنعتي شده است كه استفاده از خدمات بنياد بركت نيز يكي از جنبه هاي آن است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.