سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كشيك نوروزي براي نظارت مستمر محيط زيست در استان قم فعاليت مي كند

مدير كل حفاظت محيط زيست استان قم از فعاليت كشيك نوروزي به منظور حفاظت و نظارت مستمر بر محيط زيست در اين استان در ايام نوروز خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از سازمان حفاظت محيط زيست ،محمودعلي ركني گفت كشيك نوروزي به منظور حفاظت موثر و نظارت مستمر بر محيط زيست در ايام نوروز اعمال مي شود در اين اقدام، يگان حفاظت ويژه محيط زيست به صورت مستمر بر محيط زيست نظارت كامل دارد. 
وي بابيان اينكه حفاظت از مناطق، حيات وحش و منابع آلاينده در نوروز به صورت ويژه انجام مي گيرد گفت: در روز طبيعت نيز مجموعه تشكل هاي زيست محيطي و يگان حفاظت به منظور همراهي با مردم عزيز و دوستدران محيط زيست در پارك ها حضور مي يابند. 
مدير كل حفاظت محيط زيست استان قم افزود: يگان حفاظت شامل مجموعه اي از نيروهاي كارشناس و محيط بان هستند كه بر واحدهاي توليدي و همچنين مناطق تحت مديريت و آزاد نظارت مي كنند و با متخلفين به صورت قانوني برخورد مي شود كه هدف از اين اقدام اين است كه شرايط مناسبي براي تدام حيات محيط زيست تعريف و تدبير گردد.
وي خاطرنشان كرد: با متخلفين به لحاظ اداري و براي حفظ سلامت عمومي جامعه، حفظ تنوع محيط زيست و اكوسيستم هاي موجود برخورد قاطع خواهد شد. 
كاظم كاكايي معاون فني اداره كل حفاظت محيط زيست استان قم نيز گفت با عنايت به كنترل صنايع آلاينده و بعضا غير مجاز كه سعي مي كنند در ايام تعطيل فعاليت هاي خود را گسترش دهند كشيك هاي نوروزي و سركشي از مناطق صنعتي مي توانند در كاهش آلودگي هاي زيست محيطي و ايجاد محيط سالم و عاري از آلودگي هاي زيست محيطي براي زائران كريمه اهل بيت(ع) ايجاد نمايد. 
سيد رضا موسوي فرمانده يگان حفاظت محيط زيست استان قم با اشاره به اينكه در كشيك نوروزي برنامه هاي كشت و كنترل در مناطق ويژه و حساس به طور گسترده تري صورت مي گيرد گفت: نظارت بر مناطق و عرصه هاي طبيعي به صورت شبانه روزي انجام خواهد پذيرفت. 
وي خاطرنشان كرد: يگان ويژه حفاظت محيط زيست نسبت به نظارت و پايش در شهرك ها و نواحي صنعتي اقدام خواهد نمود و به واحدهاي متخلف و آلاينده محيط زيست اخطار و در صورت ادامه فعاليت و تدام آلايندگي برخورد قانوني صورت خواهد گرفت./ف
برچسب ها: کشیک ، نوروز ، نظارت ، محیط
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.