سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت آبفای چهارمحال و بختیاری:

تکمیل مخازن آب پردنجان و نقنه 3 میلیارد ریال اعتبار می‌خواهد

مدیرعامل شرکت آبفای چهارمحال و بختیاری گفت: برای تکمیل مخازن آب در شهرهای پردنجان از توابع شهرستان فارسان و نقنه از توابع شهرستان بروجن 3 میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،اصغر یزدانی اظهار کرد: تاکنون 909 کیلومتر شبکه جمع‌آوری و 84 کیلومتر خط انتقال فاضلاب در شهرهای استان اجرا شده است.

وی اجرای 21 کیلومتر شبکه و کلکتور فاضلاب در شهرهای مختلف این استان را از دیگر اقدامات این شرکت برشمرد و افزود: تاکنون به ‌منظور اجرای این طرح در شهرهای شهرکرد، فرخ‌شهر، هفشجان و نقنه مجموعاً 26 میلیارد ریال هزینه شده است.

یزدانی ادامه داد: همچنین از ابتدای سال‌جاری تاکنون افزون بر 92 هزار فقره انشعاب فاضلاب به مردم استان واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت آبفای چهارمحال و بختیاری از پیشرفت 90 درصدی ساخت مخازن آب شهرهای پردنجان و نقنه خبر داد و گفت: تاکنون به‌ منظور احداث این دو مخزن 12 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای تکمیل مخازن آب در شهرهای پردنجان از توابع شهرستان فارسان و نقنه از توابع شهرستان بروجن 3 میلیارد ریال دیگر هزینه خواهد شد.

یزدانی در ادامه بر ضرورت صرفه‌جویی در مصرف آب در شهرهای این استان تأکید و افزود: در حال حاضر به‌ منظور تأمین آب مورد نیاز مردم در شهرکرد از طرح آبرسانی کوهرنگ به شهرکرد استفاده می‎شود.

وی گفت: با توجه به اینکه با بارش باران آب چشمه تامین کننده آب کدر می‌شود طرح ساخت تصفیه‌خانه آب در محل چشمه در دستور کار قرار گرفته است.
برچسب ها: مخازن ، آب ، فارسان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.