سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس/

مسئولان در مقابل مطالبات مقام معظم رهبری پاسخگو باشند

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: تمام مسئولان علاوه بر مسئولیت‌های خود، در قبال مطالبات مقام معظم رهبری و تحقق شعار هر سال باید پاسخگو باشند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس ، آیت‌الله اسدالله ایمانی در خطبه‌های نماز جمعه شیراز، افزود: مسئولان باید به‌صورت شفاف مشخص کنند که برای محقق کردن منویات و راهنمایی‌ها و فرامین مقام معظم رهبری در حوزه مسئولیت خود، چه اقداماتی انجام داده‌اند.

ایمانی با اشاره به اینکه باید مشخص شود که نقشه راه سازمان‌ها و دستگاه‌های نظام جمهوری اسلامی، برای تحقق شعار امسال به‌صورت کاملا مشخص، چه بوده است، فرمایشات رهبری درباره اقتصاد مقاومتی را یادآور و متذکر شد: هر سه‌قوه باید در این زمینه هم به مردم پاسخگو باشند.

امام جمعه شیراز خاطرنشان کرد:به نظر می‌رسد اگر مسئولان از ابتدا به فکر برنامه‌ریزی برای اجرای شعار امسال بودند، مشکلات معیشتی و اقتصادی امروز، دامن‌گیر جامعه نبود.

ایمانی با یادآوری اینکه مقام معظم رهبری در خصوص تمام مسائل رهنمودهای لازم را ارایه فرموده‌اند، گفت: تمام مسئولان باید به مردم پاسخ دهند که با استفاده از ظرفیت‌های ملی و سرمایه‌ ایرانی در مسیر ارتقاء وضعیت تولید چه اقدامی انجام داده‌اند./س

برچسب ها: فارس ، جمعه ، مطالبات ، رهبر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.